Mail Onverwijderbare mappen in Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Ik ontvang Gmail via cliënt Outlook 365.
Ik beb geen idee waarom de map 'Met ster' daar staat. De inhoud heb ik kunnen verplaatsen.
Nu is die map leeg, Hoe kan ik ze verwijderen ? Wat is een bericht met ster ?
Het is storend dat hier berichten terecht komen.

Hetzelfde verhaal geldt voor de map 'Belangrijk'


1703417869153.png
 
Wat betekent een ster in Gmail?


Wanneer je een ster toevoegt aan e-mails in Gmail, markeer je ze als belangrijk. Zo word je eraan herinnerd om ze later te bekijken.


met ster=belangrijk
 
Je gebruikt office 365 outlook.
Wil je deze mappen kwijt.
Rechtse klik op de map dat je kwijt wilt.
Selecteer daar IMAP -mappen
In het kader Mappen weergeven..... Typ je de naam van de map dat je kwijt wilt (bv Belangrijk) en druk op Query, dan ga je in het grote venster de map terugvinden.
Selecteer deze map en druk op afmelden. Vink daarna alleen mappen waarbij ik aangemeld weergeven......
Druk op toepassen -> OK
Je kan nog een tweede stap ondernemen.
Log in op de Gmail-webinterface op https://mail.google.com/
Ga naar Instellingen (tandwieltje) > Labels
Klik op Labels beheren (terug een tandwieltje)
Selecteer uitschakelen voor de mappen
Belangrijk en Met ster.
 
Typ je de naam van de map dat je kwijt wilt (bv Belangrijk) en druk op Query, dan ga je in het grote venster de map terugvinden.
Selecteer deze map en druk op afmelden.
Ik geraak niet verder dan dit: "Er is geen mapnaam die de huidige zoekreeks bevat".
1703430402476.png

Ik ga hier stoppen met deze procedure.

Met de uitleg van Wivy heb ik nu toch geleerd waarover het gaat. Het zijn eigenlijk overbodige mappen want men kan zelf mappen aanmaken.
 
je kan dat ook op Gmail zelf ga naar Gmail.com daaar in instellingen en bij Labels kan je dat ook instellen dat dit niet meer te zien is in uw office 365 outlook. vooral als het weg vinkt bij tonen in IMAP

1703431592748.png
 
Laatst bewerkt:
Ik geraak niet verder dan dit: "Er is geen mapnaam die de huidige zoekreeks bevat".
Belangrijk is niet hetzelfde als Belanrijk, natuurlijk dat je niet verder geraakt.

[Overbodige herhaling uit andermans post verwijderd]

Met de uitleg van Wivy heb ik nu toch geleerd waarover het gaat. Het zijn eigenlijk overbodige mappen want men kan zelf mappen aanmaken.
Deze uitleg klopt wel maar ik dacht de vraag was
Nu is die map leeg, Hoe kan ik ze verwijderen ?
Het is storend dat hier berichten terecht komen.
Hetzelfde verhaal geldt voor de map 'Belangrijk'
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan