Malwarebytes 4.0.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
het is effe wennen aangezien Malwarebytes 4.0.4 een volledige nieuwe jasje gekregen heeft ..tevens werd de bescherming ook opgeschroefd ..
naast de verbeteringen voor malwaredetectie werd het uitzicht ook opnieuw ontworpen met een schoner en eenvoudiger ontwerp ..

Belangrijkste kenmerken:
Verbeterde nul-uur detectie
- lokaliseert nieuwe bedreigingen zodra ze zich voordoen en voordat ze uw apparaat kunnen besmetten .
Uitgebreide malwaredetectie - blokkeert nog meer malware voor verbeterde bescherming
Gedetecteerde gedragsloze handtekening - identificeert de nieuwste varianten van gevaarlijke malwarefamilies die traditionele handtekeningen proberen te omzeilen door het inpakken van de runtime, obfuscatie en codering, en biedt onmiddellijke bescherming tegen nieuwe bedreigingen die traditionele AV moeilijk kan detecteren
Sneller bedreigingsdefinitieproces - waardoor de tijd aanzienlijk verkort wordt die nodig is om u tegen nieuwe bedreigingen te beschermen
Vernieuwde gebruikersinterface - Volledig opnieuw ontworpen gebruikersinterface die intuïtief, informatief en gebruiksvriendelijk is
Dreigingsstatistieken - hiermee kunt u in realtime zien wat Malwarebytes voor u doet en geeft u een beeld van welke bedreigingen er op u afkomen en welke er worden geblokkeerd.
Cybersecurity-nieuws - dynamische feed houdt u op de hoogte van de nieuwste bedreigingen en andere beveiligingsonderwerpen
Gemakkelijkere updates - meer automatisering betekent dat u de nieuwste bescherming met minder inspanning ontvangt...anders gezegd komen de updates sneller toe..

U kunt Malwarebytes 4 downloaden vanaf onze website download link .

Ashampoo_Snap_woensdag 6 november 2019_21h09m30s_003_.jpg

Ashampoo_Snap_woensdag 6 november 2019_21h12m13s_004_.jpg


Bron www.malwarebytes.org
 
Op die screenshots springt me één ding in het oog: "Fantastisch! Uw computer is beschermd."
*zucht*. Zoiets komt (bij mij althans) zeer onprofessioneel over. Als ik niet beter wist, zou ik het onmiddellijk doorverwijzen naar de prullemand.
Zulke technieken worden ook veel toegepast door de malware zelf (wat dit product nu net probeerd aan te pakken). Op het net zie je ook zulke berichten verschijnen dan, zoals "Uw computer loopt gevaar! Download nu de oplossing...". Kan je hier al volledig mee vergelijken. Dus ik begrijp echt niet waar ze het in hun hoofd halen om zo'n nutteloze meldingen te tonen. Moesten die ontwikkelaars die kinderachtigheden nog achterwege laten, dan denk ik dat ze hun product aan de serieuzere bedrijven kwijtraken.
 
Mag best es gezegd worden,deze update ziet er fantastisch uit, beter Leesbaar en ook de kleuren vind ik tof
Ach en die reclameslogan van "Fantastisch! Uw computer is beschermd."
die neem ik met een korreltje zout :LOL::LOL:
 
indien je de Malwarebytes op een andere locatie wenst te installeren dan dien je de geavanceerde installatie opties te gebruiken ..
jij heb echter deze keuze genomen en toch blijkt vervolgens het blader vakje niet aanklikbaar te zijn dan dien je eerst alles betreffende de vorige Malwarebytes verwijderd te hebben .. er is in uw geval nog steeds een Malwarebytes map aanwezig op de C ..
zorg dat ook de verborgen mappen weergegeven worden want ook in de map "ProgramData" word er een map "malwarebytes " vermeld als ook in de map Program Files .
zijn ook deze verwijderd dan mag je géén problemen onder vinden met het wijzigen van deze installatiemap .
 
indien je de Malwarebytes op een andere locatie wenst te installeren dan dien je de geavanceerde installatie opties te gebruiken ..
jij heb echter deze keuze genomen en toch blijkt vervolgens het blader vakje niet aanklikbaar te zijn dan dien je eerst alles betreffende de vorige Malwarebytes verwijderd te hebben .. er is in uw geval nog steeds een Malwarebytes map aanwezig op de C ..
zorg dat ook de verborgen mappen weergegeven worden want ook in de map "ProgramData" word er een map "malwarebytes " vermeld als ook in de map Program Files .
zijn ook deze verwijderd dan mag je géén problemen onder vinden met het wijzigen van deze installatiemap .
Er bestaat toch ook een verwijder tool van Malwarebytes, als je deze gebruikt is echt alles verwijderd inclusief mappen/onderliggende mappen en vermeldingen in het register.Vergeet wel niet voor het verwijderen je programma te deactiveren anders krijg je problemen met je activatie bij de nieuwe installatie als je maar in licentie hebt voor één programma.
 
Bedankt, maar deze manier probeer ik te vermijden. Ik gebruik Malwarebytes al tientallen jaren, en heb ondertussen een grote blacklist en friendslist opgebouwd. Bij volledige verwijdering zou ik deze dus waarschijnlijk verliezen.. Een oude versie vervangen door een nieuwe zou toch eenvoudig moeten zijn. Heb ook al enkele mails gestuurd naar Malwarebytes maar krijg geen antwoord. Heb ook al geprobeerd in Safemode zonder resultaat
 
Laatst bewerkt:
zolang er mappen aanwezig zijn op de C zal het voor u Rolly niet mogelijk zijn om een andere locatie te geven aan deze installatie setup van de 4.0.4 ook al ben je dus de administrator want eerst dacht ik gewoon dat een andere persoon de beheerder was van deze pc maar dit is dus niet zo ..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan