Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste vrienden,

Ik ben nu al drie dagen bezig een spiksplinternieuwe Desktop Pc klaar te stomen voor mijn kleinkinderen. Alle lukt prima (denk ik toch) en alles werkt naar behoren, maar: in het onderhoudscentrum zie ik dat ieder half uur het volgende gebeurt:
Livecomm.exe werkt niet en is gestopt. Details zijn als volgt:

Naam van probleemgebeurtenis: MoAppHang
Volledige pakketnaam: microsoft.windowscommunicationsapps_17.5.9600.20315_x64__8wekyb3d8bbwe

Uren zit ik nu al op Google te zoeken en blijkbaar zitten er veel met Win 8.1 met het zelfde probleem. Echter ook bij de Microsoft forums wordt er geen duidelijke oplossing voorgesteld. Ook in de Services vind ik niets relevant om te starten.

Moet ik wachten op een update of is er toch bij mij iets aan de hand die niet overal voorkomt?

Is er een genie onder ons die hiervoor een oplossing heeft? Ik denk en hoop van wel.

Mvg | Walter
 
ik heb hier de test zelf eens gedaan om het automatisch herstel op te starten ..
wel ik kon deze dan ook opstarten ...maar nadat ik dan ook het herstel starte gaf deze na 10minuten een melding dat het automatisch herstel niet mogelijk was , dit heeft wellicht te maken dat ik dus een upgrade gedaan heb eerder van de Win7 naar de win8 en daarna naar de Win8.1
wellicht dat dit bij u wel kan opgestart worden daar het hier bij u NIET om een upgrade gaat ..

hoe start je deze automatisch herstel op ..

-instellingen
-pc-instellingen
-bijwerken en herstellen
-systeemherstel > nu opnieuw opstarten
-problemen oplossen > geavanceerde opties > opstart herstel
*Automatisch herstel voorbereiden ( hier dien je ook een wachtwoord in te geven indien er eentje werd ingesteld )
 
Laatst bewerkt:
Er is idd een herstelschijf bij mijn pc geleverd.

Als ik - uw pc vernieuwen zonder invloed op uw bestanden - klik, dan zegt windows: Herstelomgeving niet gevonden...

Wat nu?

Walter (doodmoe)
 
probeer het nogeens met automatisch herstel , was een regeltje vergeten in de post van #61
als het dan nog niet lukt ...kun je het eens proberen met een sfc /scannow maar ook hier betwijfel ik het resultaat !
gezien het om een Medion gaat vrees ik er voor dat er niets anders overblijft dan de meegeleverde herstel cd te gebruiken !
 
IEDEREEN,

Sfc /scannow gedaan en er werden geen problemen gevonden.

Als ik met de Media pc opstart, gaat dat met de Eufi ook zoals Bios? De cd inzetten en dan de pc verplichten van hiermee op te starten? Moeten alle aansluitingen er uit?

Iedereen bedankt, maar ik ben te moe om de nacht door te steken.

Morgen zien we wel verder.

WW
 
ik denk eerder dat je de recovery dient op te roepen van de Medion zelf en als deze je vraagt om de herstel cd te plaatsen dat je deze dan ook dient te plaatsen ..
ik heb nog maar 1 keer een Medion in handen gehad en dit was dan nog in bruikleen ...(voor vandaag hou ik het voor bekeken en wens je een goede nacht rust toe )
 
Kon niet slapen... Dan maar de Medion-schijf en mijn wanhoops-optie gedaan: herinstallatie gelukt..! Alles was in 't Engels ook Windows 8.1, maar dat heb ik kunnen veranderen. Ook Mbam, Revo-uninstall, Ccleaner en Emsisoft geïnstalleerd.

Nu alleen Office 2010 nog. Ik heb een Key. De vorige keer is het ook gelukt (toen op Softonic gevonden. Nu weten we de reputatie van Softonic. Misschien zijn daar de problemen begonnen... wie weet).

► Daarom is mijn vraag: waar vind ik legaal Office 2010 Nederlands nog?

► Iedereen bedankt voor jullie geduld gisteren. ◄

Mvg | Walter

Ik ga nu slapen...
 
je bezit de key ...van de Office 2010
ik ben in het bezit van de installatie bestanden Office Pro Plus NL 2010 en dit in 32bits en in 64 bits uitvoering .
(legaal gekopieerd vanaf een orgineel welke toevallig in mijn bezit kwam - daar dit installatie medium in de drive zat van een binnen gebrachte laptop )
**de licentie van deze werd niet overgenomen laat ons daar duidelijk in zijn !
je dient me te vertelen welke bits uitvoering je wilt gaan gebruiken..
denk wel dat je de Office Pro Plus kunt installeren het is tenslotte de licentie die beslist of je de Office of de Office Pro verkrijgt .
 
je vermeld " mijn systeem is 64 bits " ik vraag je welke bits versie je wenst te gebruiken van de Office 2010 pro (beiden versies werken op een 64 bits systeem ) welke wil je !
 
MERCI voor alles om me aan te sporen te her-installeren. 't Is goed gegaan en ik heb weer wat geleerd.

Nu wat office betreft, heb ik een key voor een 32-bits versie geen Pro (ik wist niet eens dat dit bestond). Het zou genoeg zijn als ik mijn key zou kunnen gebruiken; dat is de vorige keer ook gelukt. Je zegt het maar.

Nu zie ik plots de link van Luc. Ik probeer dit maar eens, ok?

WW
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan