Software DRAWings exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij een bepaald prgramma krijg ik steeds na opening dat DRAWings.exe niet werkt. Ik heb WIN 10 en al de nodige updates van dat prog gemaakt. Is er iemand die hier raad mee weet?

Het werkt wel nog op een hele oude laptop met Vista ;-)

Ik gebruik wel een dongle om met het programma te kunnen werken; Maar Win10 blijft weigeren
 
Oplossing
hoera! ik heb eindelijk zelf de oplossing gevonden. In de settings van Nvidia ( die up to date is) heb ik Designworks moeten toevoegen aan managing 3D settings en nu werkt het prima. Ik heb nog nooit een programma daar moeten toevoegen tot nu.
ik bezit ook een bepaald software pakket, werkt op win 7 en win 10. win 11 noppes ... ook compatibiliteits modus aan gepast ... nog altijd noppes. Virtuele machine aan gemaakt op win 11: dik in orde! werkt.
waarschijnlijk is er iets te kort op je systeem: een .NET of Visual C++ Redistributable Runtimes All-in-One, ...... heb er geen flauw idée van.
 
  • Heb je eerst de versie 7570 erop gehad en dan de 7571 als update erover getrokken ? Ze zeggen op de supportsite immers dat de 7571 "erover heen" moet geinstalleerd worden.
  • Kan je een bestand "DRAWings.exe" ergens vinden in de installatiefolder of er onderliggend ?
Op de website is er wel heel veel te vinden rond problemen met die soft, maar niet meteen een oplossing.
Lijkt me vrij warrige en onstabiele app, die niet meteen recente Windows-evolutie heeft gevolgd, maar probeert te overleven met pleister hier, pleister daar ... als je begrijpt wat ik bedoel.
 
PS : je kan elk van de onderdelen van DesignWorks ook apart downloaden en installeren ... eventueel kan je dit nog proberen als laatste redmiddel. Dan wel alles vooraf mooi verwijderen.
 
Ja DRAWings exe staat in de Designworksfolder. Klopt er is geen oplossing te vinden bij hen. Ik heb al alles afgezocht. Is een oud prog maar volgens hen ge-updated naar Win 10 enz :rolleyes: Ok zal dat dan eens een kans geven bedankt alvast om mee te denken
 
dergelijke suggestie werd al in #5 vermeld ....

deze aan/opmerking is niet slecht bedoeld hoor.
ik heb zelf de installatie van de bernina software (BERNINA_DesignWorks_7571.zip) getest en komt op het laatst om directx te installeren.
Directx zit standaar in windows 11 lijkt me?
Hij start gewoon in windows 11. Verder kan ik niet testen omdat ik geen dongle heb.

Voor directx : Als je zoekt op dxdiag.exe en start in windows 11 zou de versie vermeld staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan