Status
Niet open voor verdere reacties.
dag dames en heren
mijn vraag betreft een tablet Lenovo draait op android 4.4 deze wil ik kopen in Duitsland omdat ze daar nog goedkoper zijn maar dan is alles op zijn Duits dus ook het toetsenbord nu mijn vraag
is het mogelijk dit te veranderen in een normaal toetsen bord {intern} en de taal iki heb geen ervaring met tablets of android
dit word mijn eerste tablet
bedankt reeds:vraagteken:
 
Beste, als de tablet niet aangepast is. Dus als alle talen er nog in staan kan je hem ook nog in het nederlands zetten. Android heeft standaard geloof ik 46 talen aan boord. Als ze er allemaal aanwezig zijn, is er geen enkel probleem. Anders heb je alleen maar duits, engels en in de meeste gevallen ook nog chinees. Engels kunnen ze er nooit uit halen omdat engels het besturingstaal is van android en kan niet verwijderd worden uit android. Als het om een chinese tablet gaat kan Chinees er ook niet uit. en dus blijven dan Chinees en Engels er in staan. Om zeker te zijn zou je best eens contact opnemen met de desbetreffende winkel of de tablet ook in het nederlands kan gezet worden.
 
Kan je bv type van die lenovo tablet geven voor je deze koopt en de prijs. Indien je dit niet openbaar wil doen, begrijp ik dit en kan dit eventueel via PB. Kan je dan ook meedelen of dit een correcte prijs is en of het wel een tablet is met goede specs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan