Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben gewoon niet kapot van Micorsoft spul : (ze hoeven niet alles van met te weten, want ze kunnen toch bepaalde zaken checken dmv logging wat je doet)
Jotti beter dan malware bytes?uit ervaring , ik heb bitdefender IS op de andere pc en daar zag hij het virus na een 2 uur ingestelde virusdefenitie update.
MS zag hem niet.
Voor een malware scan gebruik ik dit wel eens :
Jotti's malwarescan
virusscan.jotti.org
Ja ik gebruik een getunde windows 11: - Alle zaken die niet nodig zijn eruit gesloopt.Nu wordt het interessant. Allemaal tegenstrijdigheden. Want je bent niet voor 'Microsoft spul'... want ze hoeven niet alles van jou te weten...
- Je werkt met Microsoft Windows?!!
- Je gebruikt bewust Google, wat waarschijnlijk je voornaamste (al dan niet enige) zoekmachine is op het internet.
- Je hebt hoogst waarschijnlijk een Google Android smarthphone. (of eender ander merk)
- Google weet op elk moment van de dag, wat je zoekt, waar je bent, wat je voorkeuren zijn (op alle vlak!), enz.
- Bovenstaande geld praktisch voor meer dan alleen Google...
- enz...
Verklaar je nader??@aardbei Ik kan maar één ding zeggen als ik zo veel xenofobie zie : ik heb dik medelijden met jou !
Zoveel achtervolgingswaanzin en achterdocht is niet gezond meer te noemen.
Dan denk je helemaal verkeerd. Je heeft heel veel meer prijs dan jij zelf zou denken. Als jij 1 x zoekt naar een ring voor je vrouw bv. op google.be, dan staat dit al genoteerd bij je interesses. Zo snel gaat dit. Heel erg gek wat er allemaal word bijgehouden. Als je ook een Smartphone hebt is dit nog heel veel erger. Maar ja, ze mogen van mij ook weten waar ik overal ben geweest. Ze weten zelfs de weg die jij hebt afgelegd, wanneer je bent vertrokken, wanneer je bent aangekomen, hoeveel km je hebt gereden enz. Echt gek wat word bijgehouden.je bepaald zelf wat je aan deze prijs geeft aan internet anders houw het voor uw zelf
Dan kan men veel beter en goedkoper een GSM zonder wifi kopen. Enkel telefoneren en dat is het...je smartphone standaard van internet houden, is, denk ik, equivalent (zelfs meer!) met een (covid)-boosterprik wat privacy betreft.
Manke vergelijking; maar toch!
Daar heb je zelf dan toch toestemming voor gegeven...Dan denk je helemaal verkeerd. Je heeft heel veel meer prijs dan jij zelf zou denken. Als jij 1 x zoekt naar een ring voor je vrouw bv. op google.be, dan staat dit al genoteerd bij je interesses. Zo snel gaat dit. Heel erg gek wat er allemaal word bijgehouden. Als je ook een Smartphone hebt is dit nog heel veel erger. Maar ja, ze mogen van mij ook weten waar ik overal ben geweest. Ze weten zelfs de weg die jij hebt afgelegd, wanneer je bent vertrokken, wanneer je bent aangekomen, hoeveel km je hebt gereden enz. Echt gek wat word bijgehouden.