Internet Algemeen Laptop kan niet printen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred1946

Steunend lid
Vip Lid
Sinds ik een andere modem heb van KPN kan de laptop(wifi) niet printen via me desktop bekabelt.
Printer toegevoegd in laptop en desktop.
Printer is ook gedeeld zo wel in laptop en desktop.
Netwerk werkt is correct.
Als iemand een oplossing graag.
Alvast vriendelijk bedankt.
Mvg Fred
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-10-22 142925.png
    Schermafbeelding 2021-10-22 142925.png
    75.5 KB · Weergaven: 112
  • Schermafbeelding 2021-10-22 142953.png
    Schermafbeelding 2021-10-22 142953.png
    64.5 KB · Weergaven: 108
laatste poging:

verwijder alle software op de laptop en pc met revo uninstall.
Dit verwijderd alle registeringangen.
Dan opnieuw opstarten en printer software er weer opzetten.
Daarna shares uit citaat 45 weer aanmaken op beide apparaten
 
probeert dit eens op de laptop naar Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Apparaten en printers voeg daar een nieuwe printer toe en kijk of je de printer kan vinden wand geraak van de opties en anders doen wat #50 zegt en hier vind je het programma om het te herintalleren https://www.brother.be/nl-be/support/dcp-l2510d/downloads
1635078242085.png

lukt dit niet kijk dan even naar dit en volgt de volgede stappen
dit vind ik ook wel intressand :https://download.brother.com/welcome/doc100768/cv_mfcl2710dw_dut_qsg_b.pdf voor die 8 en 9 moet je deze link openen
1635078004093.png
 
ga ook eens kijk op uw desktop. bij Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Apparaten en printers daar klik je rechts op uw printer en je kies eigenschappen van printer daar zie je een tap delen duid aan wat er in geel staat ik zou daarna de pc's heropstarten misschien staat dit al aangevinkt maar ik dacht er aan dat dit moest zo staan anders vind je uw printer niet via uw netwerk mijn staat op mijn wifi ik kan op allepapraten mijn printer vinden ook op mobile apparaten dan wel via een app

Schermafbeelding 2021-10-24 151804.png
 
Heren mag ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor het mee denken en tijd en moeite die er genomen zijn.
Heb alle opties van jullie geprobeerd maar het lukt niet.
Maar ik stop er even mee en laat het even rusten en ga later er mee verder.
Nogmaals vriendelijk bedankt.
Mvg Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan