Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , ik zette mijn laptop 'q-force' in slaapstand maar wilde niet meer opstarten, dan maar power knop blijven inhouden en zo uitschakelen en daarna weer opstarten dacht ik .Nopes kan laptop ook niet meer opstarten niet via veilige modus lukt het niet meer ,kan geeb systeemherstel doen ook .Kan iemand mij helpen

mvg Putskie
 
haal eens de stekker uit het stopcontact en haal ook eens de batterij eruit
druk daarna een 10tal seconden op de startknop
steek dan uw batterij er terug in en de stekker in het stopcontact en start dan eens op


suc6
 
Kan je een meer exacte beschrijving geven van "start niet meer op" aub?
Welke windows staat erop geïnstalleerd? Zie je het windows logo tijdens het booten? Boot hij totaal nietmeer (zwart scherm),....? Waar stopt het bootproces,...?
 
niet gelukt , als ik de recover dvd gebruik ben ik dan al muijn bestanden en mappen kwijt

met een recovery ben je niets kwijt, wel met een nieuwe install. maar zoals de draak hier al zegt: beschrijf eens eerst waar het opstarten vastloopt. we gaan je allicht zo ook wel kunnen verder helpen :p
 
de vraag die ik me stel is wat bedoel de ts met "als ik de recover dvd gebruik " is dit een backup of een systeemherstelschijf dan heeft hij wellicht gelijk dat hij dan bestanden en mappen verliest ...
betreft het hier echter de echte recovery disk's van win7 dan verliest hij niets, deze disk's herstellen alleen de windows systeem bestanden ..

hier kun je de recovery disk's downloaden (engels talig ) betreft de orgineelle versies , dezelfde die ook door microsoft gebruikt..worden

Download Windows 7 System Recovery Discs — The NeoSmart Files
heb je nog géén torent downloader , neem dan deze qBittorrent official website
Met deze recovery cd's is geen herinstallatie (reinstall) van Windows mogelijk, maar hiermee kan je wel het systeem herstellen
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg constant de melding dat ik een opstart herstel moest doen ,maar kreeg daarna de melding dat het mislukte ,en nu heb ik de recoverydvd gebruikt , en nu geraak ik niet meer uit veilige modus.
 
typ in het zoekvenster ms config
een scherm springt te voorschijn klik daar op de tap computer opstarten ...
zet het vinkje uit bij opstarten in veilige modus
bevestig met toepassen en ok
 
Putskie,
Als je tenmindste »Windows Backup & Terugzetten« eens hebt gedaan (met laat Windows kiezen), kan je er uit komen. Heb je niet vergeten een opstartdisc te maken? Start dan op en druk, nog tijdens het zwart scherm op de knop die je naar het bios verwijst (F12?). Zet met je pijltjes op hoog of neer de DVD als startup in. Zo kom je in de basis-Systeemherstel. Kies »Systeemkopie« terugzetten. Daarna krijg de vraag om je toetesenbord in te stellen (heb je Azerty, kies dan »Belgisch punt«). Nu kan je eens uitblazen, iets drinken en na ± 30 min. herleeft je PC en komt terug op de tijd dat je deze Back-up hebt gemaakt. Zo heb ik lang geleden mij gered uit een uitzichtloze situatie. >>> Ondertussen heb ik mijn les geleerd en maak ik wekelijks een Image (=systeemkopie) op mijn externe drive, waar ook al mijn Data staat. Op mijn C:-drive staan alleen het stuursysteen (Win 7 en 112 programma's).
Ik hoop voor jou dat je mindstens een systeemkopie hebt. Dat zal zo zijn als je ooit »Backup en Terugzetten« hebt gedaan en Windows hebt laten kiezen.
Succes. (Ik ben geen expert, maar heb dingen geleerd met vallen en opstaan).
m.v.g., | WaWa

P.S. Als je alles op één schijf of partitie hebt staan, ben je natuurlijk alles kwijt dat je na de datum van je Backup hebt gemaakt!
 
Laatst bewerkt:
pc ondertussen binnen gedaan om te herstellen ,alles is terug op zijn plaats gezet maar ik heb wel draadloze verbinding maar krijg geen internet toegang , ik heb wel een lan verbinding .
 
Putskie,
Benieuwd wat ze in de winkel gedaan hebben.
Probeer eens bekabeld? Is alles nog o.k. ingesteld op je modem via http://192.168.1.1. ? Alle info wat je destijds van je provider in het 'vertrouwelijk' document gekregen hebt: paswoord, mail servers, etc.
m.v.g.,
WW
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan