Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een laptop HP. Ik wil die her installeren via de lader, maar ik moet de instelling wijzigen zodat hij met de cd-rom eerst opstart. Nu zie ik dat er geen "F" toetsen aanwezig zijn. Hoe kan ik dit regelen aub?
Bedankt op voorhand.
geef eens wat meer info betreffende deze HP want er zijn wel zoveel HP's uitgebracht ..
Bij nieuwere computers is dit de toets F10 of Esc. Bij oudere computers wordt u wellicht gevraagd op Delete te drukken om een instellingenfunctie te openen. Als u niet binnen een bepaalde tijd op de juiste toets drukt en de computer verder wordt opgestart, moet u de computer uitschakelen en opnieuw opstarten.
*@PhilipV met de lader bedoeld hij de adapter aangesloten ..
Sorry Phillip, ik ben te vroeg geweest met mijn vraag. Nu zie ik dat ik ze toch heb, maar is bijna niet af te lezen; zo enorm klein gemerkt. Toch bedankt en een prettig Kerstfeest.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.