Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
knop van emoticon werkt niet meer voor in een berichtje te sturen
knop van emoticon werkt niet meer voor in een berichtje te sturen
denk dat met de update de knop van emoticon niet meer werkt (voor de update had ik wel emoticons )
als ik op het knopje druk van emoticon druk komt alleen een geluidje brr dat is al
Ok , u Smartphone draait Android 8 he.
Ik zou het cache wissen en de app eens sluiten. Dat kan geen kwaad. Er kan niets mis gaan als je doet wat ik je zeg.
Je gaat naar instellingen.
Dan ga je naar "apps en meldingen"
Dan klik je op je berichten app.
Nu komt de kat op de koord.
nu zie net onder je app icoontje "uitschakelen" en "nu stoppen"
Klik op "nu stoppen"
Dan klik je op "opslagruimte"
Dan heb je terug onder het icoontje twee knoppen " gegevens wissen" en cache wissen"
Daar mag je enkel op " cache wissen" klikken.
Daarna drukt u op het bolletje helemaal onderaan je scherm.
Probeer het dan nog eens.
Het is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt en dit zijn de meest simpele oplossingen die ik nu eerst aanreik.
Wis eens je cache van je toetsenbord. Volgens mij kan het niet erg veel zijn. Ik werk met Swiftkey toetsenbord en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad dat ik geen emoticons kon zetten. Maar met het standaard G board mag dat normaal ook geen probleem geven.
Wis eens je cache van je toetsenbord. Volgens mij kan het niet erg veel zijn. Ik werk met Swiftkey toetsenbord en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad dat ik geen emoticons kon zetten. Maar met het standaard G board mag dat normaal ook geen probleem geven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.