Status
Niet open voor verdere reacties.

CTCS

Steunend lid
Vip Lid
m'n liefste gsm (die'k nog niet lang had) is toch es vrij hard in aanraking gekomen met de grond.
Gevolg scherm in 1000 stukjes dus geen beeld en geen controle meer.

van 90% zijn er online backups enz, maar er zijn uitzonderingen (geen rampzalige) ;).
Eerder uit nieuwschierigheid.


als ik het toestel aan de pc hang installeert die en krijg ik toegang tot een mtp usb apparaat (android). Maar op die manier geraak ik blijkbaar nergens.
als ik het toestel opstart en de volume - knop ingedrukt houd dan wordt een android recovery driver geinstalleerd.

De vraag is kan ik daar iets mee om zonder controle aan data te geraken?
 
Een nieuwe display laten zetten bij Mediamarkt of FonIfix (heb ik drie keer gedaan).
 
t'is een Meizu M5 Note. een nieuw scherm plaatsen zal bijna evenveel kosten als een nieuwe gsm.
+ schermen voor meizu zijn niet zo makkelijk te vinden.
 
Uiteraard in Nederland ( Almere) , maar zoiets zal in België ook wel bestaan: Meizu reparatie kosten

Hoewel zelf een scherm vervangen meestal leuker en goedkoper is. Je moet er wel wat lef voor hebben en eerst goed zoeken op internet waar en hoe je zoiets moet beetpakken.
Ook heb je er wat speciale tools voor nodig.

En handig om te weten: In de meeste gevallen wordt de Meizu reparatie vergoed door je verzekeraar omdat je telefoon valt onder je inboedelverzekering

Voor een M5 kun je hier kijken wat het kost om een scherm te laten vervangen. Meizu M5 reparatie kosten
Komen waarschijnlijk de kosten van het versturen en terug sturen via de postbode bij.
 
Morgen zal ik al m'n nieuwe M5 Note hebben.

Maar k'heb ook van ali express het schermpje besteld ;). als'k dan toch bij ali aan het bestellen was heb'k er de bewuste smartwatch van het ander forum topic bijgedaan.
Zoals ik al zei was het een poging voor wat je enkel via usb kon doen als je niet in de gsm geraakt. Maar da's dus bitter weinig als het toestel nog nooit aan de usb hing.
 
Laat je weten hoe het gaat om een scherm te vervangen en of het een prul is of het daadwerkelijk wel iets is die DZ09.
 
ok, i'll let you know.

ik vermoed dat dat scherm vervangen wel zal meevallen. (heb dat al met verschillende iphone's gedaan).

die DZ09 ben'k ook wel benieuwd. :)
Nu wachten op de ali express levering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan