Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Soms valt mijn internetverbinding plots weg (zowel bij Ethernet als bij WiFi). Als ik de computer uitschakel en weer opstart, merk ik dat de betreffende netwerkadapter is uitgeschakeld. Ik kan die weer inschakelen en dan is alles weer ok voor een paar dagen.
Vandaag is de internetverbinding plots weer uitgevallen. Zelfde scenario als voorheen :
- De probleemoplosser lost niets op.
- Na heropstarten van de PC is de Netwerkadapter uitgeschakeld die ik dan weer kan inschakelen.
Gaat het telkens om Wireless en Wired verbinding? Hebben beiden exact hetzelfde probleem?
Over welke netwerk controllers gaat het hier, merk/model? Laatste drivers al geinstalleerd?
Heb je een goede antivirus scanner en al een volledige scan uitgevoerd?
- Hetzelfde probleem doet zich voor bij zowel Ethernet als Wifi.
- Hebben de meest recente drivers.
- Antivirus: Avira
gescand: geen bedreigingen
- Antimalware: Malwarebytes Anti-malware
gescand: geen bedreigingen
Heb iets gevonden met zelfde probleem en de oorzaak te wijten was dat er wijzigingen werden aangebracht aan het energiebeheer schema .
Toch toevallig niet één of ander tooltje geïnstalleerd dat automatisch de adaptars na een bepaalde tijd laat uitschakelen . Een soort timer .
Ranger kan gelijk hebben. Ik heb eens hetzelfde meegemaakt toen ik Acronis true image geïnstalleerd had.
Tijdens de installatie werd de verbinding verbroken. Na een warme reboot nog steeds geen verbinding.
Ik heb toen de vliegtuigmode ingeschakeld en even later weer uitgeschakeld. Probleem opgelost!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.