Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb hier een probleem met de internetverbinding, deze pc is normaal aangesloten op Euphony ikzelf ben bij Belgacom, steeds als ik IE opstart krijg ik (De webpagina kan niet worden weergeven), de LAN-verbinding is ok, moet ik ergens iets uitvinken, heb me al suf gezocht maar krijg het niet voor mekaar.(zw)

Mcg

Garreth
 
Tussen de pc en de telefoonlijn staat een modem, een belgacommerke of Euphony bakje? Een mobistar of base doosje aan een belgacom signaal hangen lukt ook niet.
Welk type van modem is het???

grzt.wivy
 
Hey Wivy,
Die gast had allerhande probs met die pc, ik heb hem naar m'n thuis meegenomen op wat op te schonen, hier heb ik een Philips modem staan van Belgacom, als ik me niet vergis is het bij hem thuis een hercul of iets dergelijks.
Bij hem thuis luidde de boodschap dat hij geen IP-adres kan ontvangen.

Mvg

Garreth
 
Misschien is dit het geen je zoekt:

Configuratiescherm => Netwerkverbindingen => Lan ververbinding rechtsklikken op eigenschappen => Internet Protocol kiezen => Eigenschappen => tabblad Algemeen, alles op automatisch zetten en dit ook doen bij Alternatieve configuratie => alles afsluiten met ok!
Als klant krijg je merendeels bijna altijd een Dynamisch IP-adres toegewezen dwz. bij iedere inlog beurt krijg je een ander adres, bij bedrijven ligt het anders.


grtz.wivy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan