Installatie wlndows xp niet voltooid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Installatie Windows xp blijft hangen op laptop hp aspire 9813 , vindt geen harde schijf bij setup
 
Dat zou daar geen invloed op mogen hebben ... xp is zelfs ouder.

Waar komt dat bakje vandaan ? lang stil gelegen ?
Je moet het zeker in de hardware gaan zoeken ... draait de schijf hoorbaar ? Of is het gewoon een 'dead brick' ?
 
als ik de specs bekjik van de aspire bekijk heeft deze een ssd. Kan goed zijn dat in xp de drivers er niet opstaan.
Dan moet je het als extern driver bestand laden of 'slipstreamen' = zelf inbakken in windows.
 
Acer ja , had mij vergist. Excuses.
Zal Vista gehad hebben volgens sticker op laptop, heb ruime tijd geleden 2hands gekocht voor het groot scherm praktisch voor autocad met versie welke niet meer draait vanaf Vista.Heb ooit tower gehad met Vista vandaar ik het weet . Verder heb ik zeer goede laserprinter met parallel aansluiting waarvoor na xp geen drivers meer zijn en met enorme kwaliteit om autocad bestanden af te drukken.
 
Ik denk dat @Aardbei het bij het rechte eind heeft : SSD's waren nog niet in zwang op het moment van XP.
XP zal dus ook niet overweg kunnen met zo'n SSD opslag.
De drivers inbakken(slipstreamen) is het proberen waard als ze al bestaan (!) en je dat voor mekaar krijgt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan