Windows 10 Inloggen op Windows Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hubert Collaer

Steunend lid
Vip Lid
Sedert dinsdag kan ik niet meer inloggen op mijn Medion Desktop met Windows 10, maandagavond heb ik hem laten scannen door mijn Bitdefender AV.

Mijn pc is beveiligd met een pincode maar daar is al dagen een probleem mee, krijg steeds de melding dat dit niet beschikbaar is. Resetten is ook niet mogelijk.

Ik kan ook inloggen met mijn Microsoft wachtwoord wat ik niet meer ken, dus heb ik gisteren via een laptop mijn wachtwoord verandert en inloggen lukt perfect, alleen de desktop weigert mijn nieuw wachtwoord te aanvaarden, hij meld steeds; fout wachtwoord, bent u wel zeker dat u het juiste wachtwoord van uw Microsoft account ingegeven heb . Natuurlijk, na 2 minuten ken ik mijn wachtwoord nog zeker omdat ik het zelf aangemaakt heb en geen voorgedrukt gebruikte.

Ik sluit de desktop steeds af en probeerde later opnieuw.

Wat doe ik verkeerd?
 
inderdaad te vlug getypt, alt gr rechts van de spatiebalk, ik vraag me af of de klavier layout er niets mee te maken heeft, 0belgië Ned verdwijnt na het afsluiten en als ik de Engelse versie wil wijzigen in de handleiding van The End kent hij enkel Belgium Comma, Belgium Period, Belgiium French en Dutch, ik heb deze laatste gekozen.
 
@ The End sorry maar wat ik vanaf dag 1 al wist de handleiding klopt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na opdracht prompt krijg ik een blauw scherm met daarop:

Hi,..........mijn gebruikersnaam
Enther the password for this account (Keybord layout: Dutch
vak om paswoord in te typen, inderdaad linker alt+64 geeft@ maar toch geweigerd.

ZAl morgen bij opstarten eens een totaal nieuw wachtwoord gebruiken en kijken of het dan lukt.
 




is het sop van de kolen niet waard om te discusseren. heb ik meerdere malen met succes toegepast.
vermits je technische bagage beperkt ... . krijg gelijk met je expertise dat mijn handleiding niet klopt ...
succes nog bij het vinden van een oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Iemand die je probeerd te helpen en er best wel veel tijd insteekt zo te behandelen......
Was er al niet ingedoken omdat de heren niets uitvoeren wat er wordt geadviseerd, vragen stellen maar te eigenwijs zijn om de adviezen en niet op te volgen en te proberen, zou zeggen, vraag het dan niet en los het zelf op.
Kijk eens in een spiegel.......
 
zoals je profielnaam aangeeft denk je alles te weten na jou komen alleen maar dommerikken en onnozelaars, respect is nooit je sterkste punt geweest.

Mensen zoals jij mijd ik als de pest.
Je moet weten iedereen die hier iets post buiten u, probeert u te helpen met u vraag .dan vald jij ze zo maar aan😞.
Je moet weten dat er hier mensen tussen zitten dat pc's herstellen hun beroep is en dit hier gratis advies is .
Ik zelf voel me af en toe dan maar een amateur.
Nickname of profielnaam is bijna nooit hun echte naam. ( is bijnaam of roepnaam) die naam van u is wel Hubert Collaer u echte naam. u woond volgens Google in Laken (Brussel). misschien moet iets voorzichtiger zijn met u volledige naam op een Forum te plaatsen!
Misschien Kan Koning Filp u wel helpen 😁
Excuses van u uit zou hier toch op zijn plaats staan ,als je wild dat je nog geholpen wild worden .
Met vriendelijke Groeten
Patrick.S
 
Laatst bewerkt:
lange pier, begrijpend lezen is niet je strafste eigenschap, de handleiding van de persoon die de post geplaatst heeft klopt niet,als je hem daarop wijst laat hij je doorgaan voor een debiel, sorry dat pik ik niet, hij heeft dat ook maar op You Tube gezien, net of dat een betrouwbaar kanaal is om een probleem met Microsoft op te lossen. Ga eens bij de Microsoft Community kijken en je zal versteld zijn hoeveel mensen problemen hebben met inloggen ,als je een antwoord krijgt, komen ze van verschillende medewerkers, die allemaal specialist zijn , maar wel andere oplossingen aanbieden die je niet vooruit helpen. Het verdienmodel van zulke grote spelers is verkopen en niet de mensen helpen met de problemen die ze ondervinden met hun rommel. Ze hopen dat je het na een tijd opgeeft en een nieuw apparaat koopt, zij tevreden wa
 
want weer winst om uit te keren aan zichzelf als aandeelhouder en bovendien nog een ferme bonus op te strijken, de topman verdient dit jaar 76 miljoen, 67% meer dan vorig jaar alhoewel hij gevraagd had om zijn loon niet verhogen wegens cyberveiligheidsproblemen. Dat kunnen ze betalen maar zorgen voor deftige ondersteuning is teveel gevraagd.
 
Weet je wat! zoek een winkel in Brussel die pc herstellen wil herstellen. Van Den Borre herstel ook en je hoef het niet bij hun gekocht te hebben.

het gemakelijkste is dat je naar hun beld tijdens de kantooruren 02 334 00 00 ( staat ook op hun website)
ik heb al eens gebruik gemaakt van die servies

het gaat hier niet om "begrijpend lezen " het gaat hier om elkaar te helpen op respectvol tegen elkaar te zijn, wat bij jouw bij de laatst posten ver te zoeken is 🕊️
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan