Sedert dinsdag kan ik niet meer inloggen op mijn Medion Desktop met Windows 10, maandagavond heb ik hem laten scannen door mijn Bitdefender AV.
Mijn pc is beveiligd met een pincode maar daar is al dagen een probleem mee, krijg steeds de melding dat dit niet beschikbaar is. Resetten is ook niet mogelijk.
Ik kan ook inloggen met mijn Microsoft wachtwoord wat ik niet meer ken, dus heb ik gisteren via een laptop mijn wachtwoord verandert en inloggen lukt perfect, alleen de desktop weigert mijn nieuw wachtwoord te aanvaarden, hij meld steeds; fout wachtwoord, bent u wel zeker dat u het juiste wachtwoord van uw Microsoft account ingegeven heb . Natuurlijk, na 2 minuten ken ik mijn wachtwoord nog zeker omdat ik het zelf aangemaakt heb en geen voorgedrukt gebruikte.
Ik sluit de desktop steeds af en probeerde later opnieuw.
Wat doe ik verkeerd?
Mijn pc is beveiligd met een pincode maar daar is al dagen een probleem mee, krijg steeds de melding dat dit niet beschikbaar is. Resetten is ook niet mogelijk.
Ik kan ook inloggen met mijn Microsoft wachtwoord wat ik niet meer ken, dus heb ik gisteren via een laptop mijn wachtwoord verandert en inloggen lukt perfect, alleen de desktop weigert mijn nieuw wachtwoord te aanvaarden, hij meld steeds; fout wachtwoord, bent u wel zeker dat u het juiste wachtwoord van uw Microsoft account ingegeven heb . Natuurlijk, na 2 minuten ken ik mijn wachtwoord nog zeker omdat ik het zelf aangemaakt heb en geen voorgedrukt gebruikte.
Ik sluit de desktop steeds af en probeerde later opnieuw.
Wat doe ik verkeerd?