Windows 10 Inloggen op Windows Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hubert Collaer

Steunend lid
Vip Lid
Sedert dinsdag kan ik niet meer inloggen op mijn Medion Desktop met Windows 10, maandagavond heb ik hem laten scannen door mijn Bitdefender AV.

Mijn pc is beveiligd met een pincode maar daar is al dagen een probleem mee, krijg steeds de melding dat dit niet beschikbaar is. Resetten is ook niet mogelijk.

Ik kan ook inloggen met mijn Microsoft wachtwoord wat ik niet meer ken, dus heb ik gisteren via een laptop mijn wachtwoord verandert en inloggen lukt perfect, alleen de desktop weigert mijn nieuw wachtwoord te aanvaarden, hij meld steeds; fout wachtwoord, bent u wel zeker dat u het juiste wachtwoord van uw Microsoft account ingegeven heb . Natuurlijk, na 2 minuten ken ik mijn wachtwoord nog zeker omdat ik het zelf aangemaakt heb en geen voorgedrukt gebruikte.

Ik sluit de desktop steeds af en probeerde later opnieuw.

Wat doe ik verkeerd?

Ondertussen had ik op mijn account het primair mailadres gewijzigd, gebeurt dit niet automatisch op alle Windows apparaten?
hier kan ik niet op antwoorden aangezien ik geen andere apparaten bezit ...
*waarom gebruik je niet de oplossing eerder door mij geplaatst in bericht @18
this een eenmalige uitgave maar de moeite waard ..

Volgens Microsoft wel zo staat het aangegeven als je op je account inlogt, je kan met dit account inloggen op elk apparaat werkend met Windows, Xbox enz.

Omdat ik niet genoeg technisch onderlegt ben om zoiets te doen, bovendien werk ik momenteel met de schoollaptop van mijn buren en weet niet hoe ik hierop een usb stick of dvd kan gebruiken, mijn usb stick met foto's vind ik er niet op terug, je hoort het geluid en verder niets, verkenner geeft hem niet weer.

Bovendien als je duur moet betalen voor een Windows pc mogen ze zorgen voor betere ondersteuning, op hun community pagina staat het val met alleen maar mensen die niet kunnen inloggen bij outlook en op elke vraag komt een ander antwoord dat heel zelden helpt. Ze maken miljarden winst met producten die vaak problemen opleveren maar oplossen, dat is teveel gevraagd, ze duwen je richting nieuwkoop zo verdienen ze nog wat meer.

Omdat ik niet genoeg technisch onderlegt ben om zoiets te doen, bovendien werk ik momenteel met de schoollaptop van mijn buren en weet niet hoe ik hierop een usb stick of dvd kan gebruiken, mijn usb stick met foto's vind ik er niet op terug, je hoort het geluid en verder niets, verkenner geeft hem niet weer.
bovenstaande gegeven kan verklaart je eerder gegeven commentaar:

1730137797216.png

ik woon in Antwerpen 2100, als je ergens in mijn buurt woon wil ik helpen je probleem oplossen. ik woon weliswaar al meer dan 40 jaar in A'pen, ben wel afkomstig van Oostende, heb bijgevolg ook geen dikke nek. bezit wel enorm veel praktische ervaring en veel kennis.
bovendien is mijn hulp gratis, iedere pech verhelping is een leerschool voor mij!

Misschien een stomme vraag, maar heb je al eens gecontroleerd of je hoofdletters toevallig niet aan staan?
Dan klopt je wachtwoord ook niet voor Windows.
Ik heb dat persoonlijk ook al meegemaakt, al ben ik ongeveer 40 jaar als IT'er bezig geweest. Niemand is onfeilbaar.

@ Patrick.S beter gezegd Laken/Heizel, ik zeg altijd dat hij mijn buur is van de andere kant van het park, het voetbalstadion ligt dichterbij, net als het Atomium.

@ The End, ik kijk dat nu altijd na via het oogje aan het einde van het vak waar je het wachtwoord invult.

'Brussel', jammer dit is een stad te ver. heb er geen leuke herinneringen aan ivm met mijn beroep.
heb je geen zoon/dochter, kleinzoon/dochter of vriend, die een beetje pc-kennis heeft en de handleiding kan uitvoeren?

" @ kan je ook verkrijgen door de 'alt'-toets ingedrukt te houden en 64 te tikken op het numerieke toetsenbord. ": linker alt-toets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan