Windows 10 Inloggen op Windows Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hubert Collaer

Steunend lid
Vip Lid
Sedert dinsdag kan ik niet meer inloggen op mijn Medion Desktop met Windows 10, maandagavond heb ik hem laten scannen door mijn Bitdefender AV.

Mijn pc is beveiligd met een pincode maar daar is al dagen een probleem mee, krijg steeds de melding dat dit niet beschikbaar is. Resetten is ook niet mogelijk.

Ik kan ook inloggen met mijn Microsoft wachtwoord wat ik niet meer ken, dus heb ik gisteren via een laptop mijn wachtwoord verandert en inloggen lukt perfect, alleen de desktop weigert mijn nieuw wachtwoord te aanvaarden, hij meld steeds; fout wachtwoord, bent u wel zeker dat u het juiste wachtwoord van uw Microsoft account ingegeven heb . Natuurlijk, na 2 minuten ken ik mijn wachtwoord nog zeker omdat ik het zelf aangemaakt heb en geen voorgedrukt gebruikte.

Ik sluit de desktop steeds af en probeerde later opnieuw.

Wat doe ik verkeerd?
 
1729934680124.png
 
@Hubert Collaer haal je het volgende op ...iSunshare Windows Pasword Genius
maak je een usb stick aan of brand je een cd
start dan daar vanop en je kan buiten Windows om je paswoord van je Ms Account of je lokaal account verwijderen of opnieuw instellen ..
ik heb hier een vergelijkbaar programma ooit aangekocht en deze heeft meermaals zijn dienst bewezen !

succes ..

**post werd aangepast aangezien de eerdere toepassing verlopen is bij techno360
 
Laatst bewerkt:
Hubert Collaer gebruikt een Microsoft account om in te loggen op zijn pc. (Zie zijn startpost)
Als hij het programma iSunshare Windows Password Genius gaat aanschaffen, dan zal hij moeten kiezen voor de duurdere Advanced Editie, want met de goedkopere Standard of Professional edities kan hij het wachtwoord voor het Microsoft account op zijn pc niet wijzigen:

671ce9367df13-iSunshare_Windows_Password_Genius.png


Zelf heb ik dat programma nog nooit gebruikt...
 
@porrelaar je heb gelijk..dit was me ontgaan ..echter koopt hij de advanced versie aan (welke ikzelf ook gebruikt) dan kan hij deze blijven gebruiken telkens hij deze nodig mocht hebben ...
zo heb ikzelf deze nog nooit zelf hoeven te gebruiken maar heb ik reeds 15 pc's eigenaars hier tenhuize gehad waarvan ik wel weer de betreffende pc kon vrij geven ... weggegooid geld is het zeker niet .
 
Bedankt maar ik heb de vraag ook gesteld in de Microsoft community en daar kreeg ik een duidelijk antwoord van een specialist in de ondersteuning van Microsoft Community en in deftig Nederlands.

Er zijn 3 opties:


1) pincode wijzigen
2) via https://account.live.com/proofs/manage/additional ofwel Windows Hello opnieuw in te stellen maar onderaan die pagina heb je de mogelijkheid om je overal af te melden.

IK heb die optie gekozen en dan krijg je de melding dat je binnen de 24 uur overal afgemeld bent en normaal terug kan aanmelden met je nieuw wachtwoord.

Van zodra het aanmelden terug gelukt is laat ik het zeker weten.
 
@porrelaar,@Qtex, ik kan op mijn desktop het wachtwoord wijzigen met een code toegestuurd via sms , eens dat gedaan is en ik wil inloggen krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding, verkeerd wachtwoord. Ik kijk eerst het ingevulde wachtwoord na( oogje aan het einde van het vak).

Ondertussen had ik op mijn account het primair mailadres gewijzigd, gebeurt dit niet automatisch op alle Windows apparaten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan