Browser Firefox - hoe kan ik terug gaan naar een vorige datum van inhoud ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb terug dezelfde fout gemaakt !!! zoals in 2022 : een map geschrapt i.p.v. verplaatst in de "Bladwijzerswerkbalk".
Ik zou nu terug willen keren naar een vorig uur of datum = gisteren om die map terug te halen., want die staat vol met belangrijke URL's.

Graag een tip

Flamingo :geek::unsure:
 
Klik op de 3streepjes rechtsboven. Klik op Bladwijzers en vervolgens op de balk Bladwijzers beheren onderaan.
Klik in het venster Bibliotheek op de knop Importeren en reservekopie maken en selecteer vervolgens Herstellen.
Selecteer de back-up die je wilt herstellen in de lijst met gedateerde automatische back-ups.
Nadat je je keuze hebt bevestigd, worden de bladwijzers uit de geselecteerde back-up hersteld.
 
Beste Pagadder,

Dank, heb het opgeschreven om toch niet meer te vergeten.
Maar.......... Ik zie nu dat ook in die Bladwijzerwerkbalk nog 2 mappen zijn verdwenen !!!!

Maar al de mappen die op de Bladwijzerwerkbalk bovenaan staan, zijn dat geen kopijen van mappen die bij de "gewone Bladwijzers" staan in die zeer grote groep ?
Ik heb daar gezocht maar vindt niets meer terug.

Ik heb nog een BackUp van mijn Bladwijzers opgeslagen staan en daarin "zou" eventueel die 3 verloren mappen kunnen zitten.
Daarin zit het "Bookmarks JSON bestand" van de BackUp.

Bestaat er een programma waarbij men IN dat JSON bestand kan kijken en eventueel de verloren 3 mappen daaruit halen en terugplaatsen ?
Want als ik die BackUp terug plaats, dan ben ik vele bestanden van NA die BackUP ook kwijt.

Flamingo :geek:
 
Besten,

Ik heb ook CHROME als browser staan en daarin heb ik ook mijn Bladwijzers ingebracht.
Is er ook daarin de mogelijkheid om terug te keren naar een vorige datum van de "Bladwijzers en Bladwijzerwerkbalk"
zoals in Firefox ?

Flamingo :geek:
 
Ik gebruik CHrome niet en kan je daar niet verder mee helpen.
Wat ik echter niet begrijpaan je vraag heb je in CROMe ook die map verwijderd?
Zoniet en zijn al je bladwijzers in CHROME nog volledig dan kan je probleemloos de bladwijzers van CHROME importeren in Firefox.
 
Beste Pagadder,

*** Chrome is voor mij nog een onbekende - ik moet daar alles nog van leren ***

Ik had dus alle Bladwijzers en Bladwijzerbalken vanuit Firefox ingebracht.
Maar hoe of door wat zijn dezelfde 3 mappen zoals in Firefox ook verdwenen.

Maar...............
In, Chrome heeft men rechtsboven verscheidene icoontjes staan - en 1 daarvan is "Zoeken".
Ik heb daarin enkele woorden ingebracht die voorkomen in die 3 bewuste mappen.
En............. men geeft ALLE inhoud weer die erin staan !!!!!!
Dus moeten die 3 mappen in Chrome toch ERGENS staan.
Maar waar ????
Hoe kan ik ze terugvinden ?

Flamingo :geek:
 
1698334935530.png

en dat geef je te zien :

1698334983801.png
 
Normaal gezien kan je bookmarks van Chrome importeren naar iedere browser, ik denk dat fluppeV dat bedoeld.
Sorry PhilipV, ik ben een West Vlaming en mijn naam is ook filip,ik ben +60 jaar oud maar ze noemen me nog altijd fluppe.
 
Besten en PhilipV,

Wat ik niet begrijp in CHROME is het volgende :
Rechtsboven heeft men talrijke icoontjes waaronder een vierkantje "linkervenster openen"
Dan verschijnt links een groot venster - zoeken in Bookmarks - waarin men een "zoekwoord" kan typen.
En dan verschijnt daaronder een ganse lijst met de inhoud ervan.

Ik heb nu de naam van 1 van de 3 vermiste "mappen" er in getypt - FTD -
en dan verkrijg ik daaronder de GEHELE INHOUD van die map !!!!!! - zie bijlage -
Maar de map zelf vindt ik nergens terug, noch in de "Bladwijzers" noch in de "'Bladwijzerwerkbalk bovenaan.
Dus moet die bewuste map toch ergens zijn opgeslagen ?
Hoe en waar zou ik die kunnen vinden ?

Flamingo :geek::devilish:
 

Bijlagen

  • FTD map  inhoud.jpg
    FTD map inhoud.jpg
    19.5 KB · Weergaven: 42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan