Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met Powerpoint 10 vond ik niks.Met Paint en de muis dan maar.
Object,een mooi vierkant is het enige mooie in mijn schets.Bestaat er geen stylo om wat halve cirkels te volgen of zo?
Bij You tube ben ik eens gaan zien naar Inkscape.Daar krijg je resultaat mee.Mooi !
Iemand noemde mijn tekening al een gang van een worm.Met de muis iets tekenen is niet te doen.
Inkscape heb ik kunnen installeren.IDD nederlandstalig.
Het zal weer prullen en prutsen worden voordat ik iets kan tekenen.
Moest er nu zo'n bic bestaan met de laser van een muis.Maar je hebt ook nog cad cam,nog gekker denk ik.
Dank voor de link.
Het bedankje was voor Inkscape bedoeld .Die pen lijkt me wel iets,maar is het prog wel betaalbaar om maar af en toe te gebruiken.
Wellicht met Adobe Photoshop en Powerpoint dit lesjaar is er iets zoiets bij als die Inkscape(weer wat leerstof).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.