Androïd iets raar met mijn gsm

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
weet niet wat ik er mee moet doen ,ik had mijn gsm volledig af gesloten
ik heb mijn pincode gebruikt nu werd er ineens gezegd dat ik verkeerd pincode had
weet zeker dat ik daar geen fout heb gemaakt


ik ben nu zover dat simkaart1 uitgeschakeld is
de pukcode op om door te gaan
neem contact met uw provider voor meer info

hoe kan ik nu verder ? straks ben ik mijn simkaart nog kwijt
 
Laatst bewerkt:
De pukcode staat op je simkaart. Niet het kleine kaartje dat in je toestel zit, maar het grote, waar je je kleine kaartje moet uit klikken
 
Als het goed is kun je met de Pukcode weer verder als je 3 keer de verkeerde pincode hebt gebruikt en deze hierdoor geblokkeerd is.
 
Ben je ooit geregistreerd bij je provider, log in in de "klantenzone", dan is er kans dat je daar je Puk code vind. (bij Proximus is dit zo!)

1589095935146.png
 
heb nog 8 pogingen
ik tik de pukcode daarna een nieuwe pincode
ik heb carrefour mobile
doe ik nu iets verkeerd of is het omdat ik carrefour mobile gebruik ?
blijft het zelfde
 
nu staat er onjuiste pukcode heb 2 pukcode geprobeerd
en hoe moet ik nu verder :confused: iemand nog een idee
ik wil nog zeggen dat ik een bericht formulier naar carrefour heb verzonden
zal ik daar maar op wachten dan
 
Laatst bewerkt:
het kan nooit zijn dat jij 8 pogingen heb ...
Als je per ongeluk 3 keer een verkeerde PIN-code hebt ingevoerd, wordt je SIM-kaart geblokkeerd.
Dat is om deze te beschermen tegen het gebruik door onbevoegden.
Om hem te deblokkeren moet je de PUK-code (Personal Unblocking Key) gebruiken.
Deze PUK-code staat op het plastic kaartje waaruit je SIM-kaart komt.
Bewaar deze code op een veilige plaats en niet bij je gsm-toestel.
Om je SIM-kaart te deblokkeren volg je de instructies die op je scherm verschijnen, na het intoetsen van de pukcode.
*geef je echter de puk code verkeerd in of deze word niet aanvaard dan dien jij je tot het verkooppunt/helpdesk te richten van Carrefour .
 
op mijn gsm staat onjuiste pukcode voor simkaart je hebt nog 8 pogingen voordat simkaart definitief onbruikbaar is
 
dan heb jij een speciaal gevalleke want bovenstaande tekst in bericht #7 komt van Carrefour Mobile...
de puk code bestaat uit 8 cijfers maar je kan nooit 8 pogingen hebben om een puk code in te geven .
 
okee dan ga ik maar een nieuwe simkaart aanvragen
Om je nieuwe simkaart te bestellen: bel onze Klantendienst op het nummer 0486 19 19 89 (van maandag tot vrijdag, 08u00 - 20u00). Je kan ook gratis het nummer 1989 bellen met je Carrefour Mobile nummer.

als het in orde komt ga ik nooit mijn gsm nog afsluiten :p
 
**na wat zoek werk vericht te hebben dien ik mee te delen dat een puc code meermaals kan ingegeven worden zo dit via de provider werd vastgesteld ...
voorbeeld jij zegt dat je 8 pogingen heb en dit kan dus wel degelijk zo zijn aangezien bij anderen zoals "Orange " dit op 10 x ingesteld werd .
*geef je echter in uw geval 8 x een foutieve puk code in dan word de sim kaart onherroepelijk geblokkeerd en dien jij een nieuwe aan te kopen !
 
heb nog een probleem bij ik wil de gsm open doen (heb dat toen open gekregen )
nu krijg ik dat niet voor elkaar ik moet met mijn nagels dat open doen heb de handleiding bij mij
:cool:
 
merk model gsm... eens goed kijken mogelijk dat er een hoekje is waar er een inkepingske voorzien is om deze gsm vervolgens open te wrikken met een vingernagel .
je mag ook iets anders gebruiken mocht je de nagels geknipt hebben .
 
ik heb gigaset gs270 langs de zijkant is er nummer 1 een ding met een gaatje
denk dat ik daar de simkaart zou kunnen insteken
dus denk dat ik de gsm niet moet open moet doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan