Als ik een betaling met visa doe, dan zie ik de volgende dag dat het begin krediet op mijn visa met die betaling verminderd is, en betaal ik nog een ander bedrag, dit wordt daar ook voorlopig in mindering gebracht. Dus gaat er voorlopig niets van mijn zichtrekening. Na ongeveer 3 à 4 weken krijg ik via Doccle het totale te betalen bedrag tijdens die periode(3à4weken)dat op een bepaalde datum van mijn rekening gaat.
( de 2de betaling was voor verlenging van mijn VIP periode en onmiddellijk van de rekening, ,dank u)
Bij nader inzien is de betaling via visa voor Adguard 6,2 raar verlopen, nu denk ik er aan de eindstap misschien niet gezet is. Ik had alle gevraagde gegevens ingevuld: naam, card nummer enz.. en daarna geklikt op betalen.
Na een paar seconden krijg ik een scherm: dank voor uw bestelling, wij doen al het nodige en sturen u via mail alle gegevens: Wat ook gebeurde : licentie...
Maar ik miste ergens de betaling stap. Normaal krijg een scherm van KBC om via mijn kaartlezer en bancontact het bedrag in te vullen ,en dat is bijna zeker niet gebeurd!! Waarom krijg ik dan alle gegevens om het programma te activeren? zou dat de reden kunnen zijn dat ik geen verbinding kan maken met de externe server, als ik de licentie invoer en op activeren klik??
Sorry, voor dit epistel: begin van een slechte roman!!