Ik kreeg een uur geleden een e-mail van Adguard supportcenter met 2 instructies: de eerste om het programma grondig uit te schakelen, en de tweede om het programma daarna terug te installeren.
Ik had echter Adguard reeds grondig uit geschakeld met Revo uninstaller pro , eerst juist voordien gekocht on line, en om deze licentie key te activeren was er geen enkel probleem met de externe verbinding (GROOT ??)
Adguard terug geïnstalleerd , maar WEER GEEN EXTERNE VERBINDING.
Ik ben naar Instellingen gegaan:"Controleren welke antivirus- of antimalwaresoftware is geïnstalleerd " , bij Beveiliging geklikt op pijl omlaag, en ik had onder "Beveiliging tegen spyware en ongewenste software " de boosdoeners:Bitdefender Antivirus en Malwarebytes...premium2018, waar ik alles tijdelijk heb uitgeschakeld. + Instellingen voor Gebruiksaccount beheer, op zijn laagste punt gezet.
De activatie was een feit! Ik vraag mij af: waarom ging het voordien wel met de activatie van Revo uninstaller pro, zonder dat gedoe met uitschakelen?
(alles is weer ingeschakeld )
Instructie gevonden op:
https://support.microsoft.com(nl-nl)help(10741)windows10-fix-network-connection issues. Hier zitten nog andere instucties...waar men connectie problemen bespreekt.
Van harte dank aan alle vrijwilligers voor het zoeken van een oplossing.Nog een prettig weekend.
Koekoek