Software Hoe foto's en videos copieren van Android toestel naar PC ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Ik slaag er niet in om te selecteren op een Android Smartphone en dus ook niet om het beeldmateriaal te copiëren op eenvoudige wijze.
Zie meer detail in de bijlage.
Bedankt.
 

Bijlagen

  • Windows10 APP PHOTOS Problem.docx
    84 KB · Weergaven: 239
Ik slaag er niet in om te selecteren op een Android Smartphone en dus ook niet om het beeldmateriaal te copiëren op eenvoudige wijze.
Zie meer detail in de bijlage.
Bedankt.
Koppel "Jouw Telefoon" aan uw pc (hoe je dat moet doen staat hier ergens). Maak een foto met uw smartphone.
Klik in de taakbalk van uw pc op het icoontje "jouw telefoon". Klik in het venster op foto. Een kopie van uw pas genomen foto moet nu op uw pc verschijnen. Sla daarna die foto ergens op.

Dit is enkel voor foto's die nog in uw "camera album" staan.
 
Laatst bewerkt:
Over Airmore
Ik meen te begrijpen dat de download + installatie moet gebeuren vanuit de computer (in casu Windows) ?
Met andere woorden intiniële download en installatie niet uitvoeen op de smartphone ?
 
Dat staat er duidelijk NIET in de instructie.
  • Na het installeren van de app (dus op de smartphone) start u die op.
  • Negeer puntjes 1 en 2 op dit scherm (!!!)
  • Klik enkel op de 3 bolletjes rechtboven op dit scherm
  • Noteer het IP-adres van uw telefoon en de poort die u daar ziet
  • Ga naar een brower op je PC en tik in de adresbalk het genoteerde adres in. vb. 192.168.1.23:2333
  • Je telefoon toont een bericht waar je de verbinding moet toestaan (dat is de beveiliging tegen ongewenste verbinding) (**)
  • en voila - je browser toont je een erg volledige, krachtige verkenner op de telefoon.
(**) bij een eerste verbinding zal je de app uiteraard de nodige toestemmingen moeten geven om de diverse mappen onderdelen van je telefoon te kunnen benaderen.

Er is dus helemaal géén installatie op de PC : er wordt enkel gebruik gemaakt van je browser.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Verdere vragen of problemen ivm. Airmore graag onder het onderwerp zelf ...

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan