Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
"en deel de foto hier naar toe" Wat bedoelt u met "hier naar toe" ?Zet onedrive op uw smartphone en deel de foto hier naar toe.
Ja dat weet ik wel. Maar dan verder ?Meestal komt er een melding op android (of moet je die melding openen) waarbij je de USB verbinding wenst te gebruiken om bestanden over te zetten (ipv het toestel op te laden via USB). Gaat ook afhankelijk van het merk zijn vermoed ik. Dit is alleszins de methode voor Motorola.
Typ "jouw telefoon" (zonder aanhalingstekens) in het zoekvak op de taakbalk enz." Typ in het zoekvak op de taakbalk de tekst jouw telefoon en selecteer vervolgens Jouw telefoon in de zoekresultaten"
U weet uiteraard zelf wat u bedoelt, maar ik weet niet wat u met deze zin bedoelde
Bij Merel staat toch het icoontje van W 10hij heeft wel Windows 7
Als u een foto opent in uw smartphone staat onder de foto toch: Delen - Bewerken - Lens - Verwijderen"en deel de foto hier naar toe" Wat bedoelt u met "hier naar toe" ?
Dat is dan nog maar 1 enkele foto tegelijk en geen selectie ?
"Hier naar toe" is dan naar een gewenste lokale opslaglocatie ?
Ga naar "Opties" - Map en zoekopties wijzigen - tabblad Weergave - "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen" uitvinken - toepassen - OKJa dat weet ik wel. Maar dan verder ?
Dan zie ik ook geen beelden in Verkenner !
Mijn Covid 19 Pass is wel afgebeeld, maar alle andere foto's weeral slechts een met een icoon en geen beeld