Windows 10 Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, kan er mij iemand helpen , iemand van mijn familie heeft haar laptop aan iemand gegeven voor hem in orde te zetten , nu komen we tot het besluit dat ze nergens meer op kan waar je een paswoord voor nodig hebt , je kan zeggen ga terug naar die persoon maar door gebeurtenissen sinds vorige week wilt die persoon van wie de laptop is niet meer in contakt komen met die persoon( niemand van mijn familie wil nog contakt met die personen } Normaal gezien kan je een ander paswoord maken in gmail maar dan moeten ze eerst een email sturen met een link en als we dit doen komt die email bij die bepaalde persoon waar we geen contakt meer met willen , nu mijn vraag , bestaat er een andere manier voor daar een ander paswoord op te zetten op die gmail?
 
Strikerfox ,
Onder windows 11 zie ik geen wachtwoorden verschijnen. Met een andere tool (helaas niet gratis) zie ik delen van wachtwoorden wel staan.
Dit heet Advanced Password Recovery Suite van pctrek.com

portable versie : https://www.pctrek.com/download/click.php?id=2
ik heb eens betaal versie onder de loep genomen, je ziet enkel de activatie"s code terug zoals deze windows en andere betaalde programma's (geen paswoorden)
 
Ken ik en werkt maar ... enkel als de gebruiker zijn Chrome ook de toelating heeft gegeven dit (of alle) paswoorden ook daadwerkelijk op te slaan. In dit geval is het risico groot dat dit niet gebeurd is toendertijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan