Windows 11 Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is zo al erg genoeg dat de aanwezigheid van het punt wordt genegeerd.

Het is nog erger

Het artikel van #2 bevat volgend voorbeeld. Cijfers 43 worden ook al genegeerd !

1699482972279.png
 
Nee, dat zie je verkeerd, Merel. In dat geval heeft de afzender een fout gemaakt: die vergat 43 te typen in het Gmail adres.
jansmit@gmail.com is hetzelfde adres als jan.smit@gmail.com, maar jan.43.smit@gmail.com is het e-mailadres van iemand anders.

Laten we zeggen dat dit het Gmail adres van Fatman is: gregorius.fatman@gmail.com.
Dan is hij ook eigenaar van de volgende e-mailadressen: gregoriusfatman@gmail.com, gre.go.ri.us.fat.man@gmail.com enz. Maakt niet uit hoeveel punten erin zitten, omdat punten niet onderscheidend zijn.
Hij is echter niet de eigenaar van gregorius67fatman@gmail.com. Die cijfers 6 en 7 zijn namelijk wel onderscheidend.

In het artikel van Google staat ook wat Fatman kan doen met de e-mails die niet voor hem bestemd zijn. Tik of klik op Melden aan de afzender en dan lees je: “Als de e-mail irrelevant lijkt, maar niet verdacht is, laat je de afzender weten dat deze het verkeerde adres heeft.”
 
ben je er weer met je vergrootglas 🔎 ja ik maak spelling fouten tussen ij en ei is het niet altijd te horen hoe je het schijft
kan ik er aan doen dat ik Dyscalculie heb
ik wil dat dit stopt dat pesten
 
Laatst bewerkt:
Correct schrijven of vol fouten heeft niets met 'pesten' te maken.
Net zo min als dyscalculie iets met spellingsfouten te maken heeft overigens, die term slaat op problemen hebben met hoofdrekenen. Tekstuele problemen noemen we dyslexie.

Vanuit de leiding van het forum zullen wij soms wel eens een fout verbeteren, vooral als die zou kunnen leiden tot misverstanden of de bedoeling van de tekst zou verdraaien. Met foutjes als -d en -t, ei of ij houden wij ons daarbuiten niet bezig en al zeker niet met publieke terechtwijzingen daarover.
 
hij had dat ook in een privee bericht laten weten dat er een fout in stomd. In plaats de spot mee drijven of me belachelijk me maken, wand zo komt het over en ja ik had het over dyslexie. ik kom op het woord niet komen en google haf me een ander woord.
 
1699963699156.gif
 

Bijlagen

  • 1699962055850.gif
    1699962055850.gif
    1.1 KB · Weergaven: 30
  • 1699962061671.gif
    1699962061671.gif
    1.1 KB · Weergaven: 31
  • 1699962075228.gif
    1699962075228.gif
    1.1 KB · Weergaven: 26
  • 1699962086324.gif
    1699962086324.gif
    1.1 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Het topic gaat over Gmail mailadressen... je hekel zal wel te maken hebben met de Gmail webcliënt vermoed ik ?
Gmail accounts kunnen geconsulteerd worden vanuit elke mailcliënt (Thunderbird, Outlook in al zijn smaken, ...)

Nu dus ook in de Outlook app voor Windows, al zou ik je dat niet aanraden gezien de nieuwsgierigheid van MS$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan