Audio Geluid draadloze hoofdtelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, ik krijg na herinstallatie geen geluid meer uit mijn mijn draadloze hoofdtelefoon.
Mijn speakers werken wel. Ik denk dat het iets te maken met geluidsinstellingen.
Zo zien ze er nu uit:

Knipsel.PNG
 
je zegt draadloze verbinding m.a.w. dit gaat dus via bluetooth..
kijk dan eens na of deze dan ook gekoppeld is .. en verbonden ..

in dit voorbeeld is deze dus wel gekoppeld maar niet verbonden !
Ashampoo_Snap_donderdag 13 januari 2022_18h34m02s_002_.jpg

*wil ik bijgevolg muziek beluisteren via deze Q2 dien ik deze eerst te verbinden ..

Ashampoo_Snap_donderdag 13 januari 2022_18h37m16s_003_.jpg


*indien het om een bluetooth verbinding gaat dan staat deze bij u althans nergens vermeld !

onderstaande is deze verbonden ..
Ashampoo_Snap_donderdag 13 januari 2022_18h41m06s_005_.jpg
 
als je bij windows 10 op het luispreker rechts klik beneden aan uw klokje dan kies je voor geluid instellingen open daar zie waar uw geluid op dat ogenblik uit kom kijk of uw draadloze hoofdtelefoon daar als uitgaan geluid staat

1642122191020.png


bij Windows 11 klik je ook op klokje rechte op de luidspieker en kies je voor

Schermafbeelding 2022-01-14 020408.png

daarna kijk of uw draadloze hoofdtelefoon daar als uitgaan geluid staat
1642122711876.png
 
Allebei kun je niet kiezen , het is ofwel luidsprekers ofwel headphones.
Dus als ik de luidsprekers verwissel met de hoofdtelefoon , werken de luidsprekers niet meer.
dat is toch normaal ... wie luister naar muziek privé in een headphone terwijl de luidsprekers staan te schreeuwen???
bij radio's,versterkers ... gebeurt de omschakeling door de stekker van je headset. bij draadloze set weet ik niet of dit ook gebeurt, daar heb ik het raden naar ...
 
dat is toch normaal ... wie luister naar muziek privé in een headphone terwijl de luidsprekers staan te schreeuwen???
bij radio's,versterkers ... gebeurt de omschakeling door de stekker van je headset. bij draadloze set weet ik niet of dit ook gebeurt, daar heb ik het raden naar ...
starmaker zei:

Allebei kun je niet kiezen , het is ofwel luidsprekers ofwel headphones.
Dus als ik de luidsprekers verwissel met de hoofdtelefoon , werken de luidsprekers niet meer.


Maar als ik de luidsprekers uitschakel, werkt de hoofdtelefoon ook niet




nu ben ik je toch echt kwijt ...............
 
voorheen als ik muziek beluisterde deed ik gewoon mijn luidsprekers aan om via de luidsprekers te luisteren, en als ik de luidsprekers uit zette en mijn koptelefoon aan kon ik via mijn koptelefoon luisteren.
nu lukte dat niet meer, er komt totaal geen geluid meer uit de koptelefoon.
 
vind je uw draadloze hoofdtelefoon of usb bluetooth dongle terug in apparatenbeheer
daar zou hij moeten tussen staan verwijder hem en herstart uw pc opnieuw en sluit dan uw apparaat opnieuw aan
apparatenbeheer vind je rechtsklikken op start logo
1642165003328.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan