Geen sim kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
Deze morgen plots een melding op i-phone van "geen sim kaart"Er zat natuurlijk wel een in?
Ik dus naar koopcentrum waasland naar de winkel van Apple,vlugge diagnose sim kaart defect.Naar Proximus store om nieuwe(gratis) simkaart,verkoper zegt mij dat het wel een tweetal uren kan duren vooralleer sim kaart actief is.Na meer dan drie uur nog altijd een verbinding,melding op scherm "Geen service"
Bij "instellingen" Wifi Geen verbinding.
Mijn vraag.
kan ik zelf verbinding maken?

Is opgelost dank zij Mr Google.
Met deze uitleg is het mij gelukt.

De netwerkinstellingen opnieuw instellen.
Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk had je ook gewoon je iphone kunnen herstarten. Dan had het ook gewerkt.
Bij Android moet je gewoon even je SIM card in je settings uit en aanzetten.
 
Heb dit ook al eens voor gehad, bij mij was het mijn SIM kaartje dat naar de haaien was. Het is niet altijd op deze manier op te lossen dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan