Folder BKSystems

Sinds kort heb ik op mijn computer een directory staan genaamd BKSystem
Hoe dit zo plotseling op mijn computer komt heb ik geen idee van.
Heb diverse proggies geprobeerd om dit van mijn computer te verwijderen,
maar ik krijg het niet verwijdert.
Is de directory BKSytem bij u bekend en weet u dan misschien een oplossing
om dit te verwijderen.
hoop spoedig iets van u te vernemen.
Met vriendelijke groet,

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit Topic stond niet op zijn plaats ... [Moderatie : verplaatst]
BKSystem: deze map maakt deel uit van sommige software van de fabrikant, maar het verwijderen van die map kan van invloed zijn op de werking van het systeem ???

De map 'BKSystems' wordt mogelijk aangemaakt door software van derden, zoals toepassingen van BK Systems GmbH, een Duits IT-dienstverleningsbedrijf. Dit bedrijf biedt diverse IT-oplossingen aan, waaronder digitale infrastructuur, hardware en software, printoplossingen en managed services. Het is mogelijk dat een van hun programma's tijdens de installatie een map met de naam 'BKSystems' creëert op uw Windows-systeem.

Als u deze map onverwacht op uw systeem aantreft en geen software van BK Systems GmbH hebt geïnstalleerd, is het raadzaam om voorzichtig te zijn. De map kan mogelijk verband houden met andere software of, in zeldzame gevallen, met malware. Een gebruiker op het Microsoft Community-forum meldde bijvoorbeeld de plotselinge verschijning van een 'bksystem'-bestand op een partitie, wat vragen opriep over de oorsprong ervan.

Om zekerheid te krijgen over de oorsprong van de 'BKSystems'-map, kunt u de eigenschappen van de map controleren om te zien wanneer deze is aangemaakt en welke bestanden erin staan. Daarnaast kunt u uw geïnstalleerde programma's nalopen om te zien of er software van BK Systems GmbH of andere onbekende toepassingen aanwezig zijn. Als u vermoedt dat de map mogelijk gerelateerd is aan malware, is het verstandig om uw systeem te scannen met een up-to-date antivirusprogramma.

Terug
Bovenaan