Windows 11 Bestandsfolder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Ik zou van mijn harde schijf een lijst willen kunnen afdrukken van alle bestanden onder alle mappen en submappen.
Mijn harde schijfletter begint met D. Dus onder schijfletter D zou ik een lijst willen krijgen van alle mappen, submappen en de bestanden onder deze submappen.

Ik heb al opgezocht op internet en het volgende geprobeerd, maar dan krijg ik een foutmelding
PS D:\> dir /A:D /B /S > FolderList.txt
Get-ChildItem : A positional parameter cannot be found that accepts argument '/S'.
At line:1 char:1
+ dir /A:D /B /S > FolderList.txt
+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+ CategoryInfo : InvalidArgument: :)) [Get-ChildItem], ParameterBindingException
+ FullyQualifiedErrorId : PositionalParameterNotFound,Microsoft.PowerShell.Commands.GetChildItemCommand

Ik ben niet zo bedreven in deze opdrachtprompts. Dus ik zou wat hulp kunnen appreciëren.
Bedankt
 
zo ziet mijn IODD-ST400 (soort Ventoy, maar met een ssd) eruit (zie attach). ook veel instellingen aanwezig, uitvoer cvs,html, excell .....
excell en cvs kunnen nog bewerkt worden.
minder chaotisch dan #4
 

Bijlagen

  • Directory%20Lister%20.pdf
    120.9 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:
minder chaotisch dan #4
Wablief ? Als jij veel mogelijkheden en parameters chaotisch vindt !
Je hebt duidelijk niet even geprobeerd : met dit tool maak je de meest ingewikkelde, maar ook de meest eenvoudige lijstjes in diverse formaten en layouts. Ik geef @Mik helemaal gelijk - maar je moet er inderdaad beetje mee 'spelen' om de kracht ervan te ontdekken.
 
ik hou het graag ' simpel ' zonder veel toeters en bellen (maakt het onoverzichtelijk), ben misschien een uitzondering.
in mijn toepassing zie ik onmiddelijk de gedane aanpassingen op het scherm.

btw: ik heb deze wel degelijk uit getest en stond versteld van de hoeveelheid info, een keer dat die tool getuned is zal wel meevallen.

ieder zijn mening nietwaar!
1700154650119.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan