Windows 10 controlled access folder

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je die bescherming tegen ransomware " contolled folder acces " ga willen gebruiken dan dien je telkens je een bekend programma gebruiken wilt een uitzondering aan te maken Microsoft is hier omtrent iets te zwaar op de rem gaan staan want deze houd indien jij geen uitzonderingen aanmaakt voor de door u welbekende programma's haast alles tegen … had deze eerder ook in gebruik genomen maar twas om er gek van te worden telkens om een uitzondering te moeten aanmaken ..zelf gebruik ik deze dus niet meer !
*het is een meerwaarde om je systeem te vrijwaren maar de gevoeligheid staat te hoog ingesteld door Microsoft .. deze zouden ze moeten herzien !
 
dus zet deze af en moet ik misschien een firewall zoals glass firewall installeren?
ga ernu wel af, kapot van de pijn, zomaar uit het niets gekomen heb niets gedaan vandaag alleen kine
ik lees je morgen
bedankt
 
ook al zet je deze maar af en toe aan wat opzich dan al géén nut heeft maar van het moment je deze gebruikt dien je voor het minste er toestemming voor te geven of een uitsluiting voor aan te maken … en wat nu de vraag betreffende een extrafirewall ermee te maken heeft ontgaat me nu !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan