Software Fims verdwenen van mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen, maar misschien kan iemand mij wel helpen.
Wij hebben volgende week een groot feest. Ik heb wekenlang gewerkt om filmen van de vorige feesten te bewerken en er verschillende filmpje van gemaakt. Enkele dagen, nog getoond aan mijn vrouw, en ze was er uitermate tevreden over. Wanneer ik gisteren avond de film 45-75 (dat was de naam) wou tonen aan mijn dochter, bleek deze verdwenen te zijn... Ik kon nog wel de twee laatste fragmenten apart laten zien, maar nu blijkt het laatste eveneens verdwenen... Dit is een ramp voor de ganse familie die rijkhalzend uitkijken naar de films. Zouden die nog ergens op mijn pc terug te vinden zijn, en zo ja hoe geraak ik daaraan? Ik hoop dat iemand mij kan helpen want anders is het grote feest om zeep.
Alvast bedankt,
 
kijk eens of deze terug te vinden zijn in de prullebak .
indien deze daar niet meer staan dan zou je eerder een backup of een herstelpunt dienen terug te zetten in de hoop dat ook deze filmpje"s terug te verkrijgen zijn ..
blijkt dat je geen backup heb en zelfs geen herstelpunten bezit dan kun je wellicht met een tool zoals pc inspector je systeem scannen op verloren gewaande bestanden ..denk eraan dat je deze bestanden dan op een andere schijf dient op te slaan ..
 
Mocht je het niet kunnen vinden :

Een recovery programman installeren op een andere schijf / partitie!
Zo voorkom je dat data verloren gaat door installatie van recovery software op de schijf waar de films / foto's zich bevinden.
 
Een voorbeeldje van een zeer goed recovery programma :

Met EaseUS Data Recovery Wizard Bootable Media kunt u een WinPE-opstartschijf maken voor gegevensherstel.
Hiermee hoeft u alleen uw computer op te starten vanaf de cd/dvd of USB-opstartschijf om gegevensherstel uit
te voeren in Windows Pre-installation Environment (WinPE).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan