Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welk Spotnet gebruikt u?het is Warlord en die haalt het zo van spotnet zo als bij de bijlagen is te zien .
En is niet van mijn Galaxy A53 dat was een foto die ik daar van gemaakt heb en het komt van
De meeste onder ons weten dat spotnet classic beter is maar heeft verder niets te maken met TS zijn vraag.Welk Spotnet gebruikt u?
Spotnet Classic 1.9.1.1 of Spotnet 2.xxxxxx
1
Zal moeilijk gaan, er staat slechts 1 Warlord op Spotnet en deze is 15 dagen geleden gepost door RknorZuigenHeb ondertussen gevonden wat TS bedoeld met Bart | 87Mlew, is een spotter.
Ts heeft alvast de verkeerde Warlord gedownload, Geen Nederlandse subs. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van 82 geen Nederlandse subs zou willen.
Misschien moet je een brilletje kopen.Zal moeilijk gaan, er staat slechts 1 Warlord op Spotnet en deze is 15 dagen geleden gepost door RknorZuigen
Commentaar van een idioot zoals jij ben ik ook niet van gediend.Misschien kan Pagdder zijn taalgebruik wat aanpassen, zijn sommigen mensen niet van gediend!
Bekijk bijlage 256441
Zo ziet het bestand er uit als ik deze binnen haalt.
het komt van Spotnet en word binnen gehaald met Newslazer .