Windows 10 Defender

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
is deze mededeling in het rood omdat ik ook Malwarebytes premium heb opstaan en dus de realtime niet kan aanklikken ?
de Defender ligt wel aan
 

Bijlagen

  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    47.7 KB · Weergaven: 53
  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    40.9 KB · Weergaven: 57
sinds Malwarebytes 3 is de Malwarebytes een volwaardige bescherming werd in het verleden al meegedeeld door mezelf .
zie juist dat Wivy er ook op gereageerd heeft lees datgene eens waar hij naar verwijst .
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
ben nu gerust , dank u ( en nu u het zegt , al eens meegedeeld, sorry )
maar wilde eens vragen nog , men zegt altijd dat je het antivirus moet uitschakelen als je die update doet van bvb ook naar versie 2004 , moet ik dan die Malwarebytes premium uitschakelen en vooral hoe het juist doen ?
alle vier de items uitschakelen in actieve bescherming ?
 
zelf zal ik nooit een antivirus gaan uitschakelen als de computer met het internet verbonden blijft !
maar stel dat jij dit dus wel gaat doen dan dien je inderdaad de Malwarebytes Premium uit te schakelen maar besef dan goed dat vervolgens de Defender automatisch aangezet word ..m.a.w. dien je dan ook de Defender uit te schakelen ...

**ik zei zelf zal ik nooit de anivirus uitschakelen .. ook zal ik nooit de al de externe usb schijven of externe toebehoor zoals printer of de usb platenspeler los koppelen omwille dat dit mogelijk een probleem kan geven bij een " upgrade " dit los kopelen van externe apparaten word zelfs door Microsoft aangegeven ..!
 
dank u , ik vroeg dit omdat ik regelmatig lees dat de antivirusprogrammas een goede installatie tegenhouden
maar dat is dus niet zo , zo te horen
er zullen andere redenen zijn dat die versie 2004 niet lukt dan
 
het zou niet mogen dat de update tegengehouden wordt door een antivirus, nee...; wat ik wel met zekerheid weet is dat een update er met faktor 200 % of meer langer door duurt... omdat elk onderdeeltje door de Malware bescherming wordt gescand ... Is zelfs al zo bij het maken van een differentiële backup.

Maar bij een upgrade van die omvang als een feature update mag je er zeker van zijn dat MS er wel voor zorgt dat die in de achtergrond wordt afgezet.
 
men bedoeld eerder Avast , Norton en Bitdefender als ook F-secure dit zijn de antivirus programma's bij uitstek die mogelijk problemen kunnen geven bij een mogelijke upgrade !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan