Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke keer dat ze zulke updates doen, kan ik mijn drivers herinstalleren van mijn pro geluidskaarten, het blijft rommel. Maar je moet wel anders zit je OS vol lekken.
 
misschien eens een andere geluidskaart erin steken, of zoeken op ebay of tweede hands of hier
 
Tja, ik moet hier een aantal nieuwe drivers iedere keer installeren. Ik heb op mijn D al geruime tijd de benodigde drivers, gewoon omdat ik dit ook iedere keer hoef te doen. Ik moet dan niet iedere keer gaan zoeken ernaar.
 
raar ik heb dit niet voor, gebruik toch maar niet zo'n programma voor drivers te zoeken online,
altijd geschoren
 
raar ik heb dit niet voor, gebruik toch maar niet zo'n programma voor drivers te zoeken online,
altijd geschoren
Ik gebruik ook geen app of programma om drivers daarmee op te halen. Ik heb de drivers manueel gedownload en dan opgeslagen op mijn D schijf. Zodat ik niet iedere keer hoef te zoeken ernaar.
 
ja ik heb gelezen na 10 dagen
Over het aantal dagen was ik niet zeker, dus dan maar geschreven na enige tijd. Kon daar niet veel mee missen, maar gaf wel aan dat het ook na x dagen vanzelf ook verwijderd word.
 
heb geprobeerd mijn 32 bits laptopje op te starten met de mediacreation tool op een usb omd de 1903 voor 32 bits te krijgen,
usb als eerste gezet in de bios maar het beestje zegt dat hij geen besturingssysteen vindt

wat doe ik verkeerd?
 
@mdc1756 als ik je bericht zo lees dan versta ik dat jij gewoon het Media Creation Tool 1903.exe op je stick heb gezet … dan ben je hier al verkeerd !
je dient niet het tool op je stick te zetten je dien het tool te gebruiken om je een opstartbare usb stick aan te maken .
 
dat dacht ik, maar had het in het forum gevraagd of ik een rufus opstarbare usb met de tool diende te maken, reageerde daar niemand op;
heb dan de MCT zomaar gedubbelklikt omdat dit ook in het forum stond dacht ik
op het einde van de rit kon ik niet van 1809 naar 1903 daar er hardware problemen waren
er wordt aan gewerkt zei men
ik wacht dan maar zeker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan