Beeld Corel paint shop pro 2020

Hoi allemaal,
Sinds kort heeft mijn vriendin problemen met een gekochte Corel psp 2020 , ze kan de installatie doen, maar na een poosje verdwijnen er standaard elementen uit die ze met de beste wil niet kan terug zetten, corel werkt op geen enkele manier meer.
Na déinstallatie met revo , lukt geen nu geen enkele versie meer,haar pc heeft ook al een diepte scan gehad en ze werkt nog met windows 10.
Systeemherstel ook al gedaan , helpt ook niet, hebben jullie nog tips? verder werken alle andere programma,s normaal.
Mvg Karine.

ja Patrick, dat mens kan hem nog niet eens uitschakelen laat staan dat ze dit gaat doen, ze gaat nu even wachten tot haar schoonzoon terug is.
Deus ik heb zo een flauw vermoeden dat ze zullen gaan voor een volledige nieuwe instal van Windows, korte pijn en meteen een schone lei beginnen.
Telenet is niet alleen Proximus valt ook regelmatig weg, als je hokjes te zien krijgt op je tv dan heb je weer prijs, :rolleyes:
allemaal bedankt voor de vele tips(y)

Snap ik, heb ik begrip voor, maar de kans dat met een herinstall van Windows en dan dezelfde versie van Corel erop het probleem verdwijnt is m.i. klein.
Maar ik begrijp dat er voor haar weinig andere opties zijn.

Beste Philip , het is niet enkel haar versie van Corel dat niet meer werkt, maar ook haar vriendin haar legale versie, zelfs ene probeer versie van Corel zelf lukt niet, de eerste week werkt alles daarna verdwijnen en standaard dingen in, en dat is heel raar.
Als de herinstallatie van Windows niet lukt dan gaat ze uitkijken naar een nieuwe pc, ze in ten einde raad, 1 september beginnen de cursussen weer en ze kan niks :rolleyes:

Terug
Bovenaan