converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
na het converteren word direct het downloaden gestart ..als de download niet gestart word binnen de 5 seconden dan kun je zelf op de rode download button klikken ..
kijk eens in je Downloads map .
 
na het converteren word direct het downloaden gestart ..als de download niet gestart word binnen de 5 seconden dan kun je zelf op de rode download button klikken ..
kijk eens in je Downloads map .
Bedankt Qtex, ik heb het in mijn downloads gevonden, maar mijn clipje is niet gecomprimeerd.
 
ik uploade een wmv bestandje en verkreeg een avi terug ..hetgene ik gevraagd had.
*gecomprimeerd zeg je ...afgeleid van comprimeren .. denkelijk vergis jij je nu tussen converteren en comprimerern ..
comprimeren is het bestand inpakken bv als een zip bestandje .

**je kan géén gecomprimeerde bestanden uploaden om deze te converteren ..!
 
ik uploade een wmv bestandje en verkreeg een avi terug ..hetgene ik gevraagd had.
*gecomprimeerd zeg je ...afgeleid van comprimeren .. denkelijk vergis jij je nu tussen converteren en comprimerern ..
comprimeren is het bestand inpakken bv als een zip bestandje .

**je kan géén gecomprimeerde bestanden uploaden om deze te converteren ..!
Bedankt Qtex, ik heb het gevonden. Die site zal ik echt bewaren hoor.
 
Hallo Bernard, hallo lieve forum.

Ik ben Sören en de eigenaar van Online-Omzetten.nl.
Op dit punt wil ik er alleen op wijzen dat er geen grote onderneming of iets dergelijks achter Online-Omzetten.nl zit.
Alle bestanden worden automatisch verwijderd na de conversie en natuurlijk heeft niemand toegang tot deze bestanden.
Aangezien ik in Duitsland woon, zijn alle regels van de "GDPR" van toepassing op Online-Omzetten.nl. Dus ik ben verplicht om ervoor te zorgen dat de gegevens veilig zijn.

Mocht je nog vragen hebben, dan beantwoord ik je hier of via het contactformulier op de website graag.

Beste wensen Sören

[Met google translate :rolleyes:]
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan