Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar ik begrijp niet dat ik dezelfde extensie blijf behouden, niettegenstaande ik zie dat het wel is gewijzigd bij QtexU vraagt naar een gratis programma om die film te converteren om deze op een dvd te kunnen branden en u blijft dezelfde extensie behouden.
Al eens de kwaliteit van deze 2 versies vergeleken?
Dat moet je wel instellen al staat dat bij mij standaard op mp4Maar ik begrijp niet dat ik dezelfde extensie blijf behouden, niettegenstaande ik zie dat het wel is gewijzigd bij Qtex
Ik heb het programma "Prism Video File Converter" gebruikt en nadien gebrand met "Express Burn Disc Burning Software". Hij heeft geen ondertitels erbij gezet en het speelt maar op een klein scherm, niettegenstaande als ik zo gewoon die film op de pc afspeel, dan heb ik ondertitels en is dan de de volle grootte van het scherm. Wat zou ik fout doen?er zijn wel nadelen indien je je filmpjes gaat converteren via deze vlc player ..
de interne en de externe subs worden niet meegenomen … en het duurde zelfs langer dan eerst werd aangegeven … zelfs ga ik deze converter niet aanprijzen er zijn betere.
Dus, als de ondertitels in de film gebrand zijn, wil dit dan zeggen dat hij ze niet mee neemt om te branden? Nog een vraagje: waarom heb ik een klein beeld i.p.v. het volledige scherm?
Als er geen externe ondertitels bijgeleverd worden en de ondertitels moet je toch selecteren, dan zitten ze toch in het bestand.
Juist deze ondertitels zijn met converteren met VLC er na het converteren niet meer bij.