Windows 10 converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een film op mijn HD staan met bestandstype MKV van 8,74 GB. Bestaat er een programma (gratis zonder watermerk) om te converteren om dan op dvd te branden?
 
je vergis je Mik ook de VLC kan dit ..op dit moment ban ik een mkv bestand van 1.1gb aan het converteren via de vlc player dit duurt ongeveer een 42 minuutjes en vervolgens zou het een mp4 moeten worden .. je ziet van het converteren niets ..enkel zie je de voortgangsbalk van de player zelf vooruitgaan ..
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
je vergis je Mik ook de VLC kan dit ..op dit moment ban ik een mkv bestand van 1.1gb aan het converteren via de vlc player dit duurt ongeveer een 42 minuutjes en vervolgens zou het een mp4 moeten worden .. je ziet van het converteren niets ..enkel zie je de voortgangsbalk van de player zelf vooruitgaan ..

Zo zie je maar : je weet nooit alles. Dus opnieuw een klein stukje wijzer.
 
Ja, heb ik ook geprobeerd maar van koude kermis thuis gekomen. Ik krijg de begingeneric te zien en een tweede korte generic maar blijft dit tot in het oneindige herhalen.
 
hier zie je de gegevens van de originele film. en de gegevens nadat hij is geconverteerd. Bij mij is het MKV gebleven. Enkel is de zwaarte gewijzigd.
originele film.png
geconverteerd.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan