Controleer de gezondheid van uw pc met de Windows Betrouwbaarheidsmonitor

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Heeft uw Windows pc problemen? Willekeurige herstart? Als dit het geval is, is een van de eerste plaatsen die u wilt controleren de Windows Reliability Monitor . Dit is een ingebouwd hulpprogramma dat waardevolle gegevens kan leveren over de belangrijke gebeurtenissen en problemen die uw pc kan ondervinden. Dit is hoe het werkt.
[h=3]Start de Windows Betrouwbaarheidsmonitor[/h]
De snelste manier om de Betrouwbaarheidsmonitor te starten is via het Startmenu. Klik vanaf uw Windows 10-bureaublad op de knop Start en zoek naar de betrouwbaarheid . Selecteer het resultaat met het label Betrouwbaarheidsgeschiedenis weergeven .
[h=3]Gebruik van de Windows Betrouwbaarheidsmonitor[/h]
Wanneer de Windows Betrouwbaarheidsmonitor wordt gestart, wordt bovenaan een grafiek weergegeven op datum. De oudste invoer begint aan de linkerkant en de laatste aan de rechterkant. Een blauwe lijn wordt op de kaart uitgezet, waarbij de algehele betrouwbaarheid van uw systeem wordt gerangschikt op een schaal van 1 tot 10, waarbij 10 de beste of de meest betrouwbare is.

betrouwbaarheid.png
In de kolom voor elke dag staan ​​een reeks cellen die vijf categorieën vertegenwoordigen die van invloed zijn op de betrouwbaarheid. Dit zijn programmafouten, Windows-storingen, diverse storingen, waarschuwingen en algemene informatie. Als uw pc een probleem of gebeurtenis tegenkomt in een van deze categorieën - zoals onverwacht afsluiten, programmacrash of systeembevriezing - ziet u een markering in de overeenkomstige categorie voor de dag waarop de gebeurtenis plaatsvond.
 
Geweldige info.
Nooit geweten over deze info,daar hebben we gelukkig pctuts voor.
Ga eens kijken of ik ook fouten heb.
Vriendelijk bedankt
 
betrouwbaarheidscontrole..png

Valt mee bij mij, enkel 1 dingetje dat ik nog niet eens gemerkt had.
 
Bedankt Tuts, Ik zocht naar Betrouwbaarheidsmonitor en dat vond hij niet. Maar ik ben er nog niet want bij mij staat geen enkele fout, kan dat wel?
 

Bijlagen

  • photo17923.png
    photo17923.png
    199.9 KB · Weergaven: 199
joke135 Dat verteld dat er momenteel geen fouten op uw pc (dingen die aandacht vragen) zijn langs geweest ongeveer 2 weken raar er geen blauwe bolletjes zijn want in die tijd zijn er al updates geweest dacht ik.
 
Oei.... telkens melding dat Windows niet juist afgesloten is. Nochtans altijd afsluiten met Links onder Windowsknop en dan afsluiten. ???????
 

Bijlagen

  • photo17929.jpg
    photo17929.jpg
    29 KB · Weergaven: 166
Terug
Bovenaan Onderaan