Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo zeer gewaardeerde PCtuts genoten.
Graag jullie hulp bij een probleem dat ik zelf door iets heel doms hebt laten ontstaan.
Via delen C schijf en geavanceerde instellingen delen. kijk ik via de xtreamer naar opgenomen films enz.
Een probleem was dat de C schijf af en toe niet zichtbaar was in de xtreamer. Na opnieuw opstarten weer zichtbaar. Alle virus en defender programma's uitgezet en verwijderd. maar het probleem bleef.
Via de C schijf delen gecontroleerd en alles oke. Toen (dom,dom) via beveiliging C schijf machtigingen van gebruikers verwijderd. Ik had het idee dat via beveiligingen het probleem werd veroorzaakt.
Nu heb ik een mega probleem de C schijf is niet meer toegankelijk. Bij het aanklikken geeft hij aan.C:\ is niet toegankelijk Toegang geweigerd. Ook geeft hij soms een foutcode aan.0x80070005.
Ik kan niet meer in de C schijf en alles wat daarmee samenhangt inkomen.
Heel graag jullie advies.
vriendelijke groet,
ngj.
Akoya laptop P 7818. W10
 
Beste Qtex,
Nogmaals dank voor je adviezen. Via allerlei omwegen heb ik toch nog veel dingen kunnen veilig stellen. Heb nu de laptop opnieuw geinstalleerd.
Alles werkt nu weer optimaal. Wel lang bezig geweest om alles terug te zetten. Door mijn eigen stommiteit veroorzaakt.Gelukkig als pensioenado tijd genoeg.
Groet,
ngj
 
ok fijn dat het verholpen is ook al heb je dus een nieuwe installatie gedaan ..mooi dat je eerst wel dingen veilig gesteld heb .
*als gepensioneerde heb je inderdaad wel tijd genoeg alhoewel ik er ook ken die beweren nog tijd te kort te hebben .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan