Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb "echte" in-ear plugs, bekabeld en dan via RF. Deze zitten echter in een verhuisdoos in een Shurgard-box zodat ik er niet meteen aan kan. Daarom heb ik voorlopig een goedkoop alternatiefje aangekocht dat op bluetooth werkt. Op de smartphone doet ie het perfect, alle functies zoals volume, doorspoelen, skippen etc werken.

De bedoeling is dat het ook werkt op pc en daar loopt het mis. ik kan het toestel zien staan en er verbinding mee maken (pairen), maar daar houdt het op. Alle windows-services die nodig zijn staan actief en automatisch image012.jpg

de pc geeft ook aan dat het toestel zou moeten werkenimage010.jpg

Antwanneke zei:
WAT DOE IK MIS???

ps, het toestel kan 2 bluetooth-verbindingen gelijkertijd aan en ik schakel voor alle zekerheid de verbinding met de android-phone eerst uit alvorens ik koppel aan de pc en er geluid wil uithalen
 
In-Ear zeg je, ik ken eigenlijk alleen maar dit soort systemen: Sennheiser EW 300 IEM G3-B-EU kopen? | Bax Music

sennheiser draagt uiteraard mijn voorkeur uit, Deutsche gründlichkeid. top of the bill sowieso. Maar er zijn vele merken verkrijgbaar. kan je trouwens makkelijk google-en. prijzen variëren tussen 20 en 2000 euro. de mijne op maat gemaakte zijn idd sennheiser en hebben een maandloon gekost. maar dat is allemaal terzijde en dan gaat het over het monitorsysteem dat RF bediend wordt. ik spreek nu over een goedkope BT versie. op telefoon gaat het prima, alleen op pc wil hij wel pairen maar niet verbinden

ik wil gewoon graag dat dit goedkope spul niet alleen op mijn telefoon werkt maar ook op de pc. heb me al suf gezocht online maar vind niet de juiste oplossing!
 
Maar In-Ear systemen zijn bedoeld voor zover ik beroepsmatig weet voor muzikanten en zangers tijdens concerten als monitorsysteem. Ik heb er hier soms zo'n 20 binnen met een behoorlijke musical.
Wat wil jij daar dan mee gaan doen met een PC ? Kun je dan niet beter een koptelefoon gebruiken, of oortjes ?? Lijkt mij een goedkopere oplossing om muziek o.i.d. vanuit een pc te beluisteren.

Uiteraard weet ik ik dat er vele merken beschikbaar zijn, ik gaf hier maar een heel goedkoop voorbeeld met een linkje naar Sennheiser.
 
Maar In-Ear systemen zijn bedoeld voor zover ik beroepsmatig weet voor muzikanten en zangers tijdens concerten als monitorsysteem. Ik heb er hier soms zo'n 20 binnen met een behoorlijke musical.
Wat wil jij daar dan mee gaan doen met een PC ? Kun je dan niet beter een koptelefoon gebruiken, of oortjes ?? Lijkt mij een goedkopere oplossing om muziek o.i.d. vanuit een pc te beluisteren.

Uiteraard weet ik ik dat er vele merken beschikbaar zijn, ik gaf hier maar een heel goedkoop voorbeeld met een linkje naar Sennheiser.


ik weet dat je pro met audio bezig bent Skippy dus ik begrijp je denkpiste. mijn doel met de RF is van wat op optredens te kunnen spelen, maar ook thuis te gebruiken.

Ik hou van de vrijheid van het draadloze gegeven.aangezien het een beetje dom zou zijn eeen nieuw duur ding te kopen terwijl ik het heb liggen, heb ik dus een goedkoop BlueTooth setje gekocht. werkt prima op android, maar op pc wil ie niet


en ja, bose en sennheiser zijn mijn lievelingen...:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan