Ik heb "echte" in-ear plugs, bekabeld en dan via RF. Deze zitten echter in een verhuisdoos in een Shurgard-box zodat ik er niet meteen aan kan. Daarom heb ik voorlopig een goedkoop alternatiefje aangekocht dat op bluetooth werkt. Op de smartphone doet ie het perfect, alle functies zoals volume, doorspoelen, skippen etc werken.
De bedoeling is dat het ook werkt op pc en daar loopt het mis. ik kan het toestel zien staan en er verbinding mee maken (pairen), maar daar houdt het op. Alle windows-services die nodig zijn staan actief en automatisch
de pc geeft ook aan dat het toestel zou moeten werken
ps, het toestel kan 2 bluetooth-verbindingen gelijkertijd aan en ik schakel voor alle zekerheid de verbinding met de android-phone eerst uit alvorens ik koppel aan de pc en er geluid wil uithalen
De bedoeling is dat het ook werkt op pc en daar loopt het mis. ik kan het toestel zien staan en er verbinding mee maken (pairen), maar daar houdt het op. Alle windows-services die nodig zijn staan actief en automatisch
de pc geeft ook aan dat het toestel zou moeten werken
Antwanneke zei:WAT DOE IK MIS???
ps, het toestel kan 2 bluetooth-verbindingen gelijkertijd aan en ik schakel voor alle zekerheid de verbinding met de android-phone eerst uit alvorens ik koppel aan de pc en er geluid wil uithalen