Windows 10 Intel Driver-updates voor graphics, wifi en Bluetooth zijn nu beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
1585378345222.png

Intel heeft nieuwe drive-updates uitgebracht voor Graphics, WiFi en Bluetooth. Als u uw pc up-to-date wilt houden met de nieuwste stuurprogramma's, kunt u deze stuurprogramma 's handmatig downloaden en installeren of Intel's Driver & Support Assistant gebruiken om deze stuurprogramma-updates automatisch te installeren.
De grafische stuurprogramma-updates zijn beschikbaar voor Windows 10, Windows 8.1 en Windows 7 en voor onderstaande processorfamilies.

De bijgewerkte driverversie is 26.20.100.7985 voor Windows 10 DCH-stuurprogramma's. U kunt alle stuurprogrammaversies en hun toepasbaarheid controleren door de download link te volgen.

Download link

De WiFi- en Bluetooth-stuurprogramma-updates (21.80.0 en 21.80.2) zijn beschikbaar voor Windows 10 en Windows 8.1.

Download link

U kunt alle stuurprogrammaversies en hun toepasbaarheid controleren door de download link te volgen.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn DCH stuurprogramma's eigenlijk ?
De afkorting DCH gebruikt Microsoft voor Declarative, Componentized en Hardware support apps. In toekomst moeten er zelfs DCHU-drivers verschijnen, waar nog Universal API compliance bijkomt.
 
Wat is je advies ? downloaden en installeren of eerder iets van "if it ain't broken, don't fix it" ?
 
Ik denk dat ik het advies van Intel zelf maar ga opvolgen ... en niets hiermee doen !

1585392566954.png
 
Ik denk dat ik ga passen, mijn computer heeft sinds gisteren alle recenste drivers van Medion, sommige zijn wel al enkele jaren oud, maar sinds ik ze heb gaat mijn medion wel vlotter, stiller. De drivers van mijn videokaart heb ik van NVIDIA zelf gehaald en deze is er ook op vooruit gegaan. Ik was daarvoor al dik tevreden over mijn medion, dus ben ik dat nu zeker. Mijn wifi gaat goed, heb enkel 2.4 GHz, band, en die is heel erg stabiel.
 
Ik denk dat ik ga passen, mijn computer heeft sinds gisteren alle recenste drivers van Medion, sommige zijn wel al enkele jaren oud, maar sinds ik ze heb gaat mijn medion wel vlotter, stiller. De drivers van mijn videokaart heb ik van NVIDIA zelf gehaald en deze is er ook op vooruit gegaan. Ik was daarvoor al dik tevreden over mijn medion, dus ben ik dat nu zeker. Mijn wifi gaat goed, heb enkel 2.4 GHz, band, en die is heel erg stabiel.
Ik zie ook niet dat je iets van Intel vermeldt hé ... deze nieuwe drivers zijn er enkel voor op Intel gebaseerde hardware. Dus niet voor NVIDIA en je Wifi is ook al nader te bekijken. In een Medion kan de chipset wel Intel zijn, maar dat zal het zowat zijn denk ik.
En inderdaad, zie post #5 ivm. het advies dat ze zelf geven : als het werkt, blijf je er best af.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
En inderdaad, zie post #5 ivm. het advies dat ze zelf geven : als het werkt, blijf je er best af.
Dat is de reden waarom ik er vanaf ga blijven. Het werkt perfect, dus waarom zou ik er dan een update voor gaan doen. Heb een driver update voor mijn wifi gisteren gedaan van Medion. https://www.medion.com/be/nl/service/product-detail/30012043?fromTopicsPage=true
Ik hoop dat je op de juiste pagina uitkomt. De driver dateert al van 2012. die ik had was van ervoor nog.
 
Mijn laptop is up to date van gisteren, en ik heb dus niets van intel zitten volgens de site van Intel. Ik heb nochtans een Intel core i3. Maar dat is dan enkel de processor die van hun is denk ik.
 
Ik ben van het principe als je systeem goed draai laat het dan met rust.
Updates komen binnen via Nvdia of Windows of Asus bij ik.
Kan wel van pas komen als je bepaalde drivers niet zou vinden op een nieuw systeem of een verouderd systeem.
 
Windows geef niet altijd de juiste drivers dat heb ik al ondervonden..
 
Ik ben van het principe als je systeem goed draai laat het dan met rust.
Updates komen binnen via Nvdia of Windows of Asus bij ik.
Kan wel van pas komen als je bepaalde drivers niet zou vinden op een nieuw systeem of een verouderd systeem.
Bij mijn Medion is dat dan, Medion, NVIDIA en Windows. De drivers zoek ik dus in deze volgorde. Want ik had mijn laptop al een maand ongeveer in gebruik en toch had ik van Windows de laatste updates niet gekregen. Ik was toen op een probleem gestoten ( die trouwens nog niet opgelost is), en daardoor ben ik op jongere drivers gestoten dan wat ik had op mijn laptop. Nu draait hij vlotter, stiller en Asphalt 8 speelt nu ook beter. Dit zonder hardware te veranderen. Dus drivers updaten kunnen weldegelijk iets doen aan de prestaties van je systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan