Windows 10 bluetooth probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik mijn assus laptop wil koppelen met Pc zie ik de pc op mijn laptop en krijg ik daar een code die ik moetvergelijken met de code van mijn pc maar daar zie ik de code niet bijgevolg is er geen koppeling als je ziet wat ik krijg op mijn PC zie bijvoegsel word er geen code getoond
Heeft iemand de oplossing voor mij
Ik dank bij voor baat
Lowie12
 

Bijlagen

  • Screen Shot 12-25-21 at 01.33 PM.PNG
    Screen Shot 12-25-21 at 01.33 PM.PNG
    131.3 KB · Weergaven: 96
normaal moet je die code op beide toestellen krijgen tocht als dat van pc naar smartphone is voor 2 pc te koppelen weet ik niet maar als je met beide pc's op het zelfde netwerk zit moet het toch ook gaan via netwerk bekijk het filmpje hier onder zeer goed uitgelegd

 
@patje toch ... dit filmpje gaat over het toekennen van rechten voor delen van bestanden, maar gaat HELEMAAL NIET over koppelen en nog minder over verbinding met Bluetooth. Dus volledig naast de vraag !
 
ik weet dat dat dit niet over Bluetooth gaat, ik wou aan raden om het via een thuis netwerk (internet ) de bestanden kon delen en dit gaat sneller dan Bluetooth. bij ,Bluetooth. heb je ook een beperkte grote dat je kunt overzetten
 
ik heb 2 laptop met Bluetooth. verbonden en ik kreeg die code wel ik heb hier een filmpje van Microsoft Helps op youtube gevonden ik zou toch op letten met wat ze zeggen met de driver te verwijderen sommige zaken kunt je eens controleren ik heb bij mij de 2 laptop een nieuwe verbinding gemaakt met Bluetooth. en gezorgd dat ze allebei elkaar vonden

1640606834542.png


 
Patje bij mij is er geen probleem meer met de Bluetooth alleen het koppelen van mijn pc met mijn tablet mijn pc ziet de tablet dan klik ik daar op en krijg ik een code maar die zie ik niet op het ander apparaat bijgevolg kan ik geen koppeling uitvoeren zoals je kan zien in mijn bijlage
Screen Shot 12-28-21 at 12.32 PM.PNG
 
Patje bij mij is er geen probleem meer met de Bluetooth alleen het koppelen van mijn pc met mijn tablet mijn pc ziet de tablet dan klik ik daar op en krijg ik een code maar die zie ik niet op het ander apparaat bijgevolg kan ik geen koppeling uitvoeren zoals je kan zien in mijn bijlage Bekijk bijlage 251396
je moet wachten tot dat de code op de 2 apparaten te zien is kijkt ook of dit is aangevinkt is

1640696410002.png

voor deze afbeelding te weten waar je dit terug vind verder gaat mijn kennis niet weet ik het ook niet meer, je kan ook via apparaatbeheer kijken of uw Bluetooth driver
up-do-date is (recht klikken op Windows logo )
1640698643199.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan