Browser Bladwijzers importeren Firefox Android

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mijn desktop bladwijzers waarvan ik een html bestand heb gemaakt importeren in Firefox op de tablet. Hoe ik ook zoek ik vind het niet en van Mozilla vind ik alleen Deze uitleg die niet klopt omdat ik die ster niet heb in de adresbalk. Een namiddag zoeken levert enkel voorbeelden op voor Windows. Ik kom via de drie puntjes wel tot in de bladwijzers maar er staat daar niets om te bewerken.
Hoe moet het eigenlijk?
 
Of de prijs van koppigheid : op je tablet (als het Android is) heb je al Google, maar op je PC weiger je een account.
Die logica snapt geen mens : als je het op je tablet vertrouwt om met Google te werken, waarom dan niet op je PC ?
 
U heeft een punt wat Betreft Android, het is van Google maar dat op zich kan je moeilijk buiten. Dat wil niet zeggen dat je automatisch alle andere diensten van Google moet gebruiken. Ik ga de tablet maar beter ruilen tegen een mini laptop, ben ik ook van alle gedoe af met de bladwijzers en hoef ik ook geen apart toetsenbord meer om deftig te kunnen typen. Voor wat ik de tablet gebruik hoef ik geen Android, maar ik heb blijkt nu onbezonnen mijn oude tablet vervangen door een nieuwe terwijl ik beter af ben met een mini laptop.
 
Dat je alle diensten van Google moet gebruiken zegt ook niemand hier hé ... het gaat hem enkel om de Chrome-browser.
Maar je bent blijkbaar zo wispelturig en weinig gefocust dat verder raad geven héél moeilijk is, je verandert immers het geweer continue van schouder. Ik stel voor dat hier dan stopt.
 
Verklaar waarom u schrijft "Maar je bent blijkbaar zo wispelturig en weinig gefocust". Ik denk dat ik mij duidelijk genoeg gemaakt heb en dat de geboden oplossingen voor mijn vraag niet leiden tot een oplossing voor mij. En dan" je verandert immers het geweer continue van schouder", Indien dit slaat op wat ik schreef over het inruilen van de tablet voor een mini laptop is dat een gedachte die nu in me opkomt om mij toe te laten te kunnen doen wat ik wil zonder dat ik iets hoef te nemen wat ik liever niet doe. Dat is dan 1 keer het geweer van schouder veranderen tenzij u er iets anders bedoelt. Naar mijn gedachte ben ik toch duidelijk geweest wat Google betreft. Bovendien is er geen enkele reactie gekomen op de link die ik opgaf met de uitleg van Mozilla over het importeren van bladwijzers die speciaal voor Android zou zijn maar gewoon de uitleg voor pc is..
 
Het mag duidelijk zijn dat u andere zaken ziet staan dan mezelf. Ik tips over hoe te synkroniseren en zie nergens vermeld staan dat import voor Firefox op Android niet bestaat , Dan hadden we deze discussie niet gehad. Dit is het laatste dat ik hier over schrijf, ik bedank iedereen die een poging gedaan heeft om mij een oplossing aan te reiken, hoewel nu blijkt dat een simpel het is onmogelijk even goed had geweest en minder frustratie had opgewekt bij sommige personen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan