Browser Bladwijzers importeren Firefox Android

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mijn desktop bladwijzers waarvan ik een html bestand heb gemaakt importeren in Firefox op de tablet. Hoe ik ook zoek ik vind het niet en van Mozilla vind ik alleen Deze uitleg die niet klopt omdat ik die ster niet heb in de adresbalk. Een namiddag zoeken levert enkel voorbeelden op voor Windows. Ik kom via de drie puntjes wel tot in de bladwijzers maar er staat daar niets om te bewerken.
Hoe moet het eigenlijk?
 
Zowel op pc als android inloggen op Firefox met dezelfde account.
Ik denk dat je eerst een Codescanner op uw Andoid nodig hebt, want om een nieuw apparaat te verbinden (zie verder).
PC\Firefox\Menu(3streepjes)\KlikAccount\Een ander apparaat verbinden\Code tonen\ ...dan krijg je volgende popup: zie afb.
 

Bijlagen

  • CodeScannen.png
    CodeScannen.png
    14.1 KB · Weergaven: 102
Dus moet ik Firefox gaan installeren op de pc welke ik niet gebruik (Firefox, ik gebruik Slimjet), alleen maar om op de tablet mijn bladwijzers te hebben?! Via google en Chrome lukt het wel, maar ik wil liever geen Chrome op de tablet gebruiken.
 
Dus als ik het goed begrijp : Firefox wel op de tablet, maar niet op de PC
Chrome wel op de PC, maar niet op de tablet...

Je begrijpt dat je dan echt wel alles eraan hebt gedaan om het connecteren / overdragen zo lastig mogelijk te maken.
 
Dus als ik het goed begrijp :
Chrome wel op de PC, maar niet op de tablet...
Slimjet is een chrome clone, zonder dat die alles naar Google doorgeeft, Chrome gebruik ik dus ook niet op de pc. Ik gebruik ook liever Google niet als opslag voor wachtwoorden en G- mail noodgedwongen en zeker niet voor persoonlijke zaken. Oh ja Google als zoekmachine gebruik ik ook niet, alternatieven zat die even goed zijn.
Ik heb begrepen dat Android en Windows dus nog steeds geen huwelijk is hoewel Windows 11 Android apps zou gaan draaien.
 
Ik snap je gedachtengang nog niet goed vrees ik ...

Wat zijn desktop bladwijzers eigenlijk ? bedoel je programma iconen ?
Je wil je desktop shortcuts (dus OS - Windows !) importeren in Firefox op je tablet (een browser !!)
Ik denk eerder dat je dus de bladwijzers bedoeld uit de browser die je op je PC gebruikt !? Is dat die Slimjet dan ... ?

Als het dat is dan staat in #2 wel degelijk het goede antwoord.
Firefox op Android heeft immers GEEN importfunktie voor bladwijzers, gelijk van waar ze komen.
Je moet dus idd. Firefox op je PC installeren, de import doen en je account laten syncroniseren.
Dan komen de bladwijzers ook beschikbaar op je tablet.
 
het nochtans gemakkelijk, als je iets op uw pc in bladwijzers opslaat doe je het daar na open op uw tablet. Ik heb op elk apparaat Google Chrome omdat het zo eenvoudig is en Firefox ongeveer het zelfde en met Microsoft Edge kan je het ook. Voor Android heb je een google account nodig, waarom dan niet Google Chrome ? en met Microsoft Edge kan je het ook. Waarom het moeilijk maken als het gemakkelijk ook kan ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het nochtans gemakkelijk, als je iets op uw pc in bladwijzers opslaat doe je het daar na open op uw tablet. Ik heb op elk apparaat Google Chrome omdat het zo eenvoudig is en Firefox ongeveer het zelfde en met Microsoft Edge kan je het ook. Voor Android heb je een google account nodig, waarom dan niet Google Chrome ? en met Microsoft Edge kan je het ook. Waarom het moeilijk maken als het gemakkelijk ook kan ?
Ik besef dat ik het mezelf moeilijk maak, maar ga niet van mijn principes af om alleen maar mijn bladwijzers op de tablet te hebben. Slimjet is voor mij dé browser, heb alles geprobeerd en toegegeven, Chrome werkt goed maar ik heb iets tegen Google en hun drang naar je gegevens die ze op allerlei slinkse manieren willen achterhalen door het iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ik volg van nabij iemand die gans zijn woning Google is, die lijkt wel getrouwd met Google, maar is verbaast dat die rare dingen meemaakt en dat zijn handel en wandel zo gevolgd word. Edge en Firefox zijn iet slecht, maar zo nu en dan kwam ik zaken tegen waardoor ik er toch van afgestapt ben
 
Slimjet bestaat ook voor Windows zelfs in Draagbare versie (dat wild zeggen dat het op uw pc word geinstalleer) hier kan je ook bladwijzers delen met andere apparaten
Heb je soms een link waar ik meer info kan vinden? IK wist van de portable ( en je bedoelde waarschijnlijk in je vorige post dat die NIET geïnstalleerd word op je pc) maar vind er op de site van slimjet of het forum niets van terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan