bladwijzers kwijt in google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
ik open vandaag google chrome en wat blijkt, geen enkele bladwijzer meer te vinden....... bij mijn weten heb ik niks geupdated, noch in chrome, noch op gmail. Kan er iemand mij helpen?

[edit] Ik heb deze vraag verplaatst en een nieuw topic van gemaakt. Pluis [/edit]
 
Bladwijzers kwijt ?

Bladwijzers kwijt ?

Hallo Gast,

Mogelijk heb je zelf via chrome://settings/advanced je geschiedenis gewist (zie privacy).
Wat ook kan is dat je in je account synchroniseren hebt verwijderd.

Hoe dan ook, er is iets veranderd.
Kan het zijn dat chrome een nieuw profiel heeft aangemaakt of dat je niet bent ingelogd ??

Wat ik kan adviseren is Synchroniseren aan zetten, dan raak je alleen iets kwijt als je doelbewust het wist.
Zorg er voor dat je een PC altijd in tact laat, voordat je iets weg gooit.
Dan kun je later vanuit die PC weer alles terug krijgen.

Hoop dat je er wat aan hebt.

P.S. je kunt natuurlijk ook nog altijd je bladwijzers exporteren.
 
bladwijzers kwijt

bladwijzers kwijt

Ook mij gebeurde dit en ik weet niet hoe ik ze weer terug kan krijgen.
Ik ben ingelogd waar kan ik synchroniseren vinden en wat wordt er bedoeld met:

Zorg er voor dat je een PC altijd in tact laat, voordat je iets weg gooit.
Dan kun je later vanuit die PC weer alles terug krijgen.
 
Zal proberen te helpen

Zal proberen te helpen

Ook mij gebeurde dit en ik weet niet hoe ik ze weer terug kan krijgen.
Ik ben ingelogd waar kan ik synchroniseren vinden en wat wordt er bedoeld met:

Zorg er voor dat je één PC altijd in tact laat, voordat je iets weg gooit.
Dan kun je later vanuit die PC weer alles terug krijgen.
Synchroniseren vind je onder moersleutel, instellingen of chrome://chrome/settings/

Ja die jongens van Google veranderen om de haverklap, dus zo vreemd is je vraag niet.
Het staat nu onder "Aanmelden" en in dashboard kun je je instellingen aanpassen.

Ik kan je een voorbeeld uit eigen ervaring geven. Ik zag recent een draadje op een forum waar melding werd gemaakt van een programma dat me wel handig leek. Dus ik klik op de link, en kwam daardoor op een download programma dat tegelijk AVG toolbar wilde installeren. Lette denk ik toch niet goed op, want daarna meldde Chrome dat mijn profiel niet goed geopend kon worden.

Dat is zover mijn kennis gaat alleen te repareren door Chrome een nieuw profiel te laten maken. Helaas dan ben je dus alles kwijt. Dus tegenwoordig adviseer ik mensen met een PC een backup van hun profiel te maken.
Om de locatie te vinden zie hier. Als je doet wat er staat, hoef je niet eerst verborgen bestanden weergeven aan te zetten.
Heb je jou gegevens niet verwijderd van de server (in dashboard) dan hoef je dus alleen maar te synchroniseren (nu dus aanmelden) om je gegevens weer terug te krijgen. Tenminste zo zou het moeten werken.

Dat verhaal van die ene PC slaat vooral op situaties waarin je iets weg gooit, waarvan je later dus denkt oeps dat had ik moeten bewaren. Het is wel wat lastig, want dan moet je dus eerst Synchroniseren stoppen in dashboard op de PC waar je het weg gooide en dan weer aanzetten op de reserve PC. Of het herstel ook was gelukt zonder mijn reserve PC, weet ik dus niet zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan