Browser Krijg map niet weg op bladwijzerbalk Andere Bladwijzers Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Beste sinds gisteren is er rechts op mijn internet mozilla bladwijzerbalk een map bijgekomen met naam "Andere Bladwijzers"
Weet iemand hoe ik deze kan verbergen of verwijderen, zie bijv.
Thanks
 

Bijlagen

  • bladwijzerbalk.JPG
    bladwijzerbalk.JPG
    25.1 KB · Weergaven: 116
Wacht tot Firefox 85 wordt vrijgegeven, ongeveer binnen 1 week. Het heeft een schakelaar om te selecteren of u wilt dat de andere bladwijzermap wordt weergegeven. Die schakelaar kan al beschikbaar zijn voor sommige mensen in 84, omdat ik denk dat Mozilla wat testen doet om te zien hoe mensen het leuk vinden, of als iemand een voorkeur heeft ingeschakeld om de wijzigingen aan de bladwijzerwerkbalk handmatig in te schakelen. Maar eigenlijk zou ik gewoon wachten tot 85, tenzij je wilt experimenteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: roxy
Wacht tot Firefox 85 wordt vrijgegeven, ongeveer binnen 1 week. Het heeft een schakelaar om te selecteren of u wilt dat de andere bladwijzermap wordt weergegeven. Die schakelaar kan al beschikbaar zijn voor sommige mensen in 84, omdat ik denk dat Mozilla wat testen doet om te zien hoe mensen het leuk vinden, of als iemand een voorkeur heeft ingeschakeld om de wijzigingen aan de bladwijzerwerkbalk handmatig in te schakelen. Maar eigenlijk zou ik gewoon wachten tot 85, tenzij je wilt experimenteren.
Ok bedankt mensen, ik ga wachten tot Firefox 85 er is. ;)
 
Kan je niet wachten dan kan je het zo weg doen.
Typ in je adresbalk about:config
U kunt browser.toolbars.bookmarks.2h2020 instellen op false.
deze staat hier al op false maar de map "Andere bladwijzers " laat zich niet verwijderen .. voeg je zelf een map toe genaamd Andere bladwijzers dan kun je deze vervolgens een rechtsklik verwijderen maar de door firefox aangebrachte map "Andere bladwijzers " kan men niet verwijderen ..
 
Staan daar bepaalde koppelingen of links in ?
Zo ja, verwijder deze dan handmatig één voor één.
Zodra de map leeg is zou hij in principe weg moeten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan