Webdesign bezoekersteller in website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dat zie je verkeerd.... Clicky zou goed zijn, prachtig tool, van de tweede soort nl. haalt gegevens op van je website en verwerkt ze lokaal op je PC tot statistieken, maar ik vrees dat dit wat moeilijk zal uitvallen. Alle instructies zijn overigens enkel in het Engels beschikbaar.

 
Als je met Clicky zou willen werken, kan je ook meteen met Google Analytics aan de slag gaan, want ze gebruiken dezelfde data en hetzelfde procédé. En ik meen me te herinneren dat Google Analytics wél een NL handleiding heeft.

Er is bij deze 'tussenpersonen' zoals Clicky en GA zich opstellen wel vaak één probleempje. Om die apps toe te laten de gegevens op te halen van de site (die jij hen opgeeft via het internetadres ervan) hebben ze vaak je admin-paswoord nodig.
Dat admin-paswoord van je webruimte geeft hén dan ook de mogelijkheid om alles te doen op je website wat je zelf kan, dus ook andere akties dan enkel ophalen van die gegevens voor de statistieken.

Je maakt zelf uit of je dat een risico vindt of niet ...
 
nee hoor, dat zie ik niet verkeerd, mijn vraag was naar een dergelijke free tool die Motigo kan vervangen, Clicky is niet zo uitgebreid, Google Analitycs ook niet, oké, ik kijk wel verder uit, mvg,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan